۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۱۰۸۵۹
انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۲

۷۵ سال جنایت و بچه‌کشی سانسورشدنی نیست / اگر مشکل قلبی دارید این کلیپ کوتاه را باز نکنید (فیلم)

۷۵ سال جنایت و بچه‌کشی سانسورشدنی نیست / اگر مشکل قلبی دارید این کلیپ کوتاه را باز نکنید (فیلم)
رژیم سفاک صهیونیستی در ۷۵سال اشغال و غصب سرزمین فلسطینیان، صدها هزار زن، کودک و شهروند فلسطینی را به خاک و خون کشیده است.


پس از آغاز عملیات افتخارآفرین طوفان‌الاقصی در سرزمین‌های اشغالی توسط نیروهای مقاومت که بیش از ۱۰۰۰ کشته، ۲۵۰۰زخمی و ۷۵۰ مفقودی بر روی دست صهیونیست‌ها گذاشت و هم‌چنین منجر به غنیمت گرفتن مقادیر زیادی ادوات جنگی توسط رزمندگان جبهه مقاومت شد، شبکه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین سوگوار رژیم صهیونیستی شده و سعی داشتند این عملیات را تقبیح کنند.

این درحالی‌است‌که رژیم سفاک صهیونیستی در ۷۵سال اشغال و غصب سرزمین فلسطینیان، صدها هزار زن، کودک و شهروند فلسطینی را به خاک و خون کشیده است.

جنایت تاریخی صبرا و شتیلا، کشتار دیریاسین و صدها حمله وحشیانه صهیونیست‌ها علیه کودکان مظلوم فلسطینی فقط بخشی از جنایات این رژیم است که هرگز در رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی سخنی از آن‌ها به میان نمی‌آید.

منبع:تسنیم

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
طرز تهیه مجبوس عربی با گوشت گوسفند و مرغ برای 600 نفر (فیلم) فوران آتشفشان کیلاویا در هاوایی (فیلم) انتشار تصاویری جدید از لاشه زیردریایی تایتان (فیلم) تصادف زنجیره‌ای در تونل آزادی ایلام (فیلم) چرا حزب الله لبنان از پیجر استفاده می‌کرد؟ (فیلم) برش استادانه کوسه برای تهیه سوشی توسط آشپز ژاپنی (فیلم) تعطیلی اتاق مرگ واشنگتن/ 78 نفر در 106 سال در این اتاق اعدام شدند (فیلم) عیادت فرمانده کل سپاه از مجروحان حملۀ تروریستی دیجیتالی در لبنان (فیلم) لحظه بلعیدن وحشیانه گراز توسط اژدهای کومودو (فیلم) عارف: هرگونه تصمیم‌گیری و اقدام درباره تخصیص ارز ترجیحی باید در راستای حمایت از قشرهای محروم و آسیب‌پذیر جامعه باشد (فیلم) سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سرباز معلم‌ها از اول مهر در مدارس مناطق محل زندگی خود آغاز به کار می‌کنند (فیلم) شوخی بامزه هالند و آچربی بعد بازی اینتر و منچسترسیتی بر سر لباس (فیلم) غذای خیابانی در ژاپن؛ پخت استیک 2000 دلاری با گوشت گاو واگنر (فیلم) ابراز همدردی ایرانی‌ها با قربانیان حمله تروریستی اسرائیل به لبنان (فیلم) خیابانی: روی گنج خوابیدیم اما ورزشگاه نداریم (فیلم)
#videojsscript