۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۷-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۶۴۷۹
انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۷-۰۸-۱۴۰۲

یمن : یک پهپاد آمریکایی را منهدم کردیم

یمن : یک پهپاد آمریکایی را منهدم کردیم
نیروهای مسلح یمن : یک فروند پهپاد MQ۹ آمریکایی را سرنگون کردیم.
نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کردند که یک فروند پهپاد MQ۹ آمریکایی را که در حال انجام فعالیت‌های خصمانه، نظارتی و جاسوسی در حریم هوایی آب‌های سرزمینی یمن بود، سرنگون کردند.
 
به گزارش ایسنا، بیانیه نیروهای مسلح یمن بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
پدافند هوایی کشورمان با استعانت از خداوند متعال توانست یک فروند پهپاد MQ۹ آمریکایی را در حالی که در حریم هوایی آب‌های سرزمینی یمن و در چارچوب حمایت نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی در حال انجام فعالیت‌های خصمانه، نظارتی و جاسوسی بود، به یاری خدا با سلاح های مناسب سرنگون کند.
 
نیروهای مسلح یمن بر حق مشروع خود برای دفاع از کشور و مقابله با همه تهدیدهای خصمانه تأکید می‌کنند.
 
تحرکات خصمانه، نیروهای مسلح یمن را از ادامه عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از ظلم و ستم بر مردم فلسطین باز نخواهد داشت.
برچسب ها: یمن ، پهپاد
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید