۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۱۷-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۶۵۳۲
انتشار: ۲۳:۴۴ - ۱۷-۰۸-۱۴۰۲

حماس : شاهد تحرکی از کرانه باختری خواهیم بود که تمامی معادلات را برهم خواهد زد

حماس : شاهد تحرکی از کرانه باختری خواهیم بود که تمامی معادلات را برهم خواهد زد
العاروری خطاب به نتانیاهو گفت: غزه بسیار بزرگ‌تر از تو و غیر تو است، هرگز قادر به شکست مقاومت در غزه نخواهی بود، نه تو و نه غیر تو.
صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس چهارشنبه شب گفت: دشمن صهیونیستی هرچه بیشتر به داخل غزه نفوذ کند، خسارت و تلفات در میان نیروهایش بیشتر خواهد شد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، این مقام حماس با بیان این که "این نبرد آثار و پیامدهایی را در پی خواهد داشت"، تأکید کرد:مقاومت شکست نخواهد خورد، بلکه قطعا پیروز می‌شود.
 
وی همچنین خبر داد که دشمن صهیونیستی با انهدام بیشتر تانک‌ها و افزایش کشته ها از غزه عقب نشینی خواهد کرد.
 
العاروری همچنین گفت: ادعای دشمن در مورد استفاده از بیمارستان شفا برای اغراض نظامی، بی‌اساس و احمقانه است.
 
وی طرح دشمن برای کوچاندن مردم غزه به مصر و ساکنان شمال به جنوب را شکست خورده دانست و افزود: تنها ۲۵ درصد ساکنان مناطق شمالی به جنوب رفتند.
 
العاروری خطاب به نتانیاهو نیز گفت: غزه بسیار بزرگ‌تر از تو و غیر تو است، هرگز قادر به شکست مقاومت در غزه نخواهی بود، نه تو و نه غیر تو.
 
نائب رئیس دفتر سیاسی حماس گفت:به یاری خداوند شاهد تحرکی از کرانه باختری خواهیم بود که تمامی معادلات را برهم خواهد زد.
 
العاروری عملکرد محور مقاومت را بویژه حزب الله و یمن را خوب و رو به جلو دانست و تصریح کرد: خواستار مقاومت بیشتر و مشارکت پررنگ‌تر در نبرد طوفان الاقصی هستیم.
 
وی گفت: برخی به دنبال اختلاف افکنی میان ما و تشکیلات خودگردان در مورد شرایط پس از جنگ هستند.
 
العاروری تصریح کرد: سرانجام این نبرد استقلال و آزادی خواهد بود.
 
وی از کشورهای اسلامی و عربی خواست که در کنار مردم غزه باشند و روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.
 
العاروری در پایان افزود: دشمن صهیونیستی باید بها بپردازد و آزادی اسرا در مقابل اسرا خواهد بود و ما کاملا در این زمینه جدی هستیم.
برچسب ها: نتانیاهو ، غزه
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید