۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۳۰-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۹۵۷۸
انتشار: ۱۱:۳۴ - ۳۰-۰۸-۱۴۰۲

۳ کشته در واژگونی پراید در اتوبان قم (+عکس)

۳ کشته در واژگونی پراید در اتوبان قم (+عکس)
با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یکدستگاه سواری پراید با سه سرنشین شامل دو مرد و یک زن در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال اتوبان قم - تهران بوده که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با بلوک‌های سیمانی حاشیه مسیر برخورد کرده است. پس از آن این خودرو دچار واژگونی شده و درحالی که سه سرنشین درون آن گرفتار بودند، شعله ور شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ سه تن در پی واژگونی و آتش گرفتن سواری پراید در محدوده عوارض اتوبان قم - تهران خبرداد.
 
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ساعت ۵:۴۷ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی خودروی سواری و آتش گرفتن آن به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۵۰ را به محل حادثه واقع در جنوب به شمال اتوبان قم - تهران، نرسیده به عوارضی، تیر برق شماره ۲۱ اعزام کرد. 
 
وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یکدستگاه سواری پراید با سه سرنشین شامل دو مرد و یک زن در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه قم - تهران بوده که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با بلوک‌های سیمانی حاشیه مسیر برخورد کرده است. پس از آن این خودرو واژگون شده و درحالی که سه سرنشین درون آن گرفتار بودند، شعله ور شده است.
 
ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و حتی از سوی دیگر اتوبان خود را به محل رساندند، گفت: آتش‌ خیلی زود خاموش شده و افراد محبوس در میان شعله‌های آتش از درون کابین خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که متاسفانه مرگ هر سه نفر به دلیل شدت جراحات وارده تایید و اعلام شد.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: با اطفاء کامل حریق، خودرو به محل امنی در حاشیه مسیر منتقل شد، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند و محل نیز برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل داده شد. آتش‌نشانان نیز در ساعت ۶:۳۶ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.
 
۳ کشته در واژگونی پراید در اتوبان قم
 
۳ کشته در واژگونی پراید در اتوبان قم
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید