۰۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۵-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۰۸۵۷
انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۵-۰۹-۱۴۰۲
سردار مؤمنی خبر داد؛

۲۳ درصد از تصادفات سال گذشته در زمستان رخ داد

۲۳ درصد از تصادفات سال گذشته در زمستان رخ داد
بیشترین تصادفات سال گذشته در خراسان جنوبی، فارس، اصفهان، خراسان رضوی و کردستان رخ داده است.
رییس پلیس راه فراجا گفت: ۲۳ درصد از تصادفات سال گذشته مربوط به فصل زمستان بوده است.
 
به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مؤمنی، صبح یکشنبه در کمیته هماهنگی طرح زمستانه پلیس راهور اظهار کرد: در زمستان سال گذشته نسبت به سال قبل افزایش ۲۹ درصدی جانباختگان را داشتیم.
 
وی با بیان اینکه در زمستان سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۷۰ نفر بیشتر از سال ۱۴۰۰ در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند، افزود: در سال گذشته ۲۳ درصد از تصادفات مربوط به فصل زمستان می‌شدند.
 
رئیس پلیس راه گفت: همچنین ۲۳ درصد از تصادفات در بهار، ۲۸ درصد در تابستان و ۲۶ در پاییز رخ داده است.
 
مؤمنی بیان کرد: بیشترین تصادفات در خراسان جنوبی، فارس، اصفهان، خراسان رضوی و کردستان رخ داده است.
 
وی ادامه داد: همچنین استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری کمترین تصادفات را داشته‌اند.
ارسال به دوستان
حادثه معدن طبس آخرین داغ خواهد بود؟ پزشکیان: کشتار انسان در غزه و حمله به لبنان در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت‌های آمریکا از این رژیم یک فاجعه است غریب‌ آبادی: ماشین کشتار در غزه باید متوقف شود حضرتی: بلومبرگ دربارۀ موضع رئیس‌ جمهور در خصوص رژیم صهیونیستی شیطنت کرد داور دربی ۱۰۴ مشخص شد تصادف اتوبوس با پژو در مشگین شهر با ۲۱ مصدوم تخت‌روانچی: درباره موضوعات رفع تحریم و هسته ای با مورا گفتگو کردیم پزشکیان در سازمان ملل: تحریم‌های یکجانبه دستیابی به اهداف توسعه‌ پایدار را متوقف می‌کند راز خنده‌های کنترل‌ناپذیر: چرا قلقلک ما را به خنده می اندازد؟ دیدار اردوغان و پزشکیان در نیویورک درآمد هنگفت کمیته انضباطی از جرایم لیگ برتری حزب‌الله ترور فرمانده ارشد خود را تأیید نکرد رونالدو به گل‌های یورویی خودش نمره داد؛ به کدام گل 10 داد؟ (+فیلم) عراقچی نقل قول‌های منتسب به رییس‌جمهور را تکذیب کرد ماتئوس: یوفا به ما دروغ گفت! خشم ستاره آلمانی از اعتراف به اشتباه پنالتی