۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۸-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۴۶۴۷
انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۸-۰۹-۱۴۰۲

نخستین اقدام دولت درباره فساد در واردات چای چه بود؟

نخستین اقدام دولت درباره فساد در واردات چای چه بود؟
کاوه اشتهاردی دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور: اولین اقدام درخصوص پرونده ‌چای دبش، ورود معاون اول رئیس جمهور به این موضوع بدنبال ارسال نامه مدیران شاغل در صنایع تولیدی و بازرگانی چای کشور بود که دستور دکتر مخبر بلافاصله در اسفند ۱۴۰۱ با تاکید بر «رسیدگی جدی» به رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ابلاغ شد.
معاون اول رئیس‌جمهور پس از نامه مدیران شاغل در صنایع تولیدی و بازرگانی چای در اسفند ۱۴۰۱رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی را مکلف به «رسیدگی جدی» این موضوع کرد.
 
به گزارش ایرنا، کاوه اشتهاردی دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور شنبه شب در فضای مجازی نوشت: اولین اقدام درخصوص پرونده ‌چای دبش، ورود معاون اول رئیس جمهور به این موضوع بدنبال ارسال نامه مدیران شاغل در صنایع تولیدی و بازرگانی چای کشور بود که دستور دکتر مخبر بلافاصله در اسفند ۱۴۰۱ با تاکید بر «رسیدگی جدی» به رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ابلاغ شد.
 
وی ادامه داد: بخش عمده ای از اقدامات در برخورد با این پرونده در همان زمان به انجام رسید و حتی اخبارش در رسانه‌ها و صدا و سیما نیز پخش شد که از آن جمله می‌توان به گزارش‌های رسانه ملی در تاریخ های ۱۸ فروردین و ۳ مهر ماه اشاره کرد.
برچسب ها: چای ، واردات
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت