۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۰-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۵۱۳۰
انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۰-۰۹-۱۴۰۲

۱۷۰ بخاری و آبگرمکن گازی در بین نیازمندان توزیع شد

۱۷۰ بخاری و آبگرمکن گازی در بین نیازمندان توزیع شد
با توجه به فرارسیدن فصل سرما، با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مشارکت گروه‌های جهادی بیش از ۱۷۰ بخاری و آبگرمکن گازی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استان ایلام، از آغاز طرح پویش «دلگرمی احسان»، با توزیع بخاری و آبگرمکن در بین نیازمندان استان خبر داد.

«محمد زارع»، امروز ۲۰ آذر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما بنیاد احسان ستاد اجرایی، اقدام به توزیع بخاری و وسایل گرمایشی در اجرای طرح پویش دلگرمی احسان، در بین نیازمندان استان می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ بخاری و آبگرمکن گازی در بین نیازمندان سطح استان با همکاری ومشارکت گروه های جهادی توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی وسایل گرمایشی مذکور ۶۸۰ میلیون تومان است.

زارع با اشاره به اینکه وسایل گرمایشی درب منزل تحویل نیازمندان می‌شود، افزود: بخاری‌ها با مشارکت گروه‌های جهادی کاملا رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و به گروه‌های جهادی تاکید جدی شده که در حین توزیع وسایل گرماشیی شان و منزلت افراد مورد نظر حفظ شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، اضافه کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و هرآنچه در توان داشته باشیم در راستای ارائه خدمت به مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

ارسال به دوستان
زیبایی پنهان در یک قاب؛ زنبور عسل از نگاه نزدیک(عکس) ماجرای عجیب اکران فیلم شعله در پایتخت / ابتکار اکبر پلاکاردکش در ساختمان پلاسکو نگاهی نزدیک به یک شاهکار طبیعت؛ عکاسی از ماهی‌خورک گوش‌آبی بتل سیتی؛ یک بازی اعتیادآور و فراموش نشدنی! (فیلم) بعد از حمام گوش را تمیز کنیم یا نه؟ موشک باران حزب الله لبنان علیه شمال اسرائیل / شهرک نشینان در پناهگاه ها / آتش سوزی گسترده مقابله با تغییرات آب‌وهوا با ایجاد شهرهای شناور (+عکس) کدام غذاها برای افراد عصبانی ممنوع است؟ +جزئیات پیش‌بینی وضعیت هوا/ رگبار و رعد و برق در این استان‌ها یک ترکیب بی‌نظیر برای کاهش وزن قوانین سخت‌گیرانه اروپا باعث خداحافظی با ابَرخودروی نیسان شد (+عکس) در صدا و سیما چه خبر است؟ کشورهای عربی باید شرمنده باشند تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین در حمله ارتش اسرائیل کدام کشورها بیشترین درآمد را در جهان و خاورمیانه دارند؟(اینفوگرافی) قهوه به این ۷ دلیل عمر ما را طولانی می‌کند