۰۳ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۷-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۷۳۱۴
انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۷-۰۹-۱۴۰۲

خوشحالی یحیی گل محمدی برای یک داور

خوشحالی یحیی گل محمدی برای یک داور
یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال خوزستان اظهار داشت: با این حال برای یک نفر خیلی خوشحالم، اشکان خورشیدی که این همه اتهامات زیاد به او زدند اما در دربی قبل بدون VAR  چه اتفاقاتی رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای یک داور ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال خوزستان اظهار داشت: با این حال برای یک نفر خیلی خوشحالم، اشکان خورشیدی که این همه اتهامات زیاد به او زدند اما در دربی قبل بدون VAR  چه اتفاقاتی رخ داد. این ها کار خداست و خدا نمی‌گذارد حق کسی پایمال شود.

اشکان خورشیدی داور دربی فینال جام حذفی فصل قبل بود که عکسی از او منتشر شد که هنگام مراسم قهرمانی در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور داشت و همین مساله حاشیه‌های زیادی برای این داور به وجود آورد.

اشکان خورشیدی در مسابقه پرسپولیس و هوادار هم داور بود که محمود فکری گفت این داور پرسپولیسی است!

خوشحالی یحیی گل محمدی برای یک داور

ارسال به دوستان
جایگاه ایران در آسیا از نظر قدرت نظامی به گزارش موسسه گلوبال فایرپاور چرا عضلاتمان ضعیف می‌شوند؟ / مراقبت‌های پیشگیرانه برای مقابله با از دست دادن عضله جزئیاتی از توانایی پدافند هوایی ایران در برابر حمله اسرائیل (+عکس) جریمه یک میلیونی برای خودروهای باری بدون حفاظ ایمنی رهبری امروز دست چه کسی را بوسید؟ (عکس) ولایتی شهادت پزشک ایرانی در لبنان را تسلیت گفت آمریکا حمله تروریستی به ترکیه را محکوم کرد غافلگیری چوپانان تبریزی از بارش نیم متری برف در دامنه سهند (+عکس) اسرائیل "المیادین" را با موشک زد همسر محمد علی کلی برای ساخت استادیوم به کابل می‌‌رود (+عکس) ایران حمله تروریستی به ترکیه را محکوم کرد حزب‌الله با موشک‌های دقیق، صنایع نظامی اسرائیل را در تل‌آویو هدف قرار داد قهرمانی مقتدرانه کشتی فرنگی امید ایران در جهان ایران: ادعای دخالت در عملیات حزب‌الله علیه اسرائیل، دروغی بیش نیست حمله اسرائیل به دفتر المیادین در بیروت