۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۰۸-۱۱-۱۴۰۲
کد ۹۳۹۰۲۵
انتشار: ۱۵:۰۶ - ۰۸-۱۱-۱۴۰۲

خسروی‌وفا به فدراسیون کشتی رفت

خسروی‌وفا به فدراسیون کشتی رفت
محمود خسروی وفا نیز با بیان اینکه تمام قد از کشتی حمایت می کنیم، اظهار کرد: نظرات کارشناسی در مورد برنامه های کشتی می تواند به جهت حل مسائل موجود راهگشا باشد.
مسئولان کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون کشتی، راهکارهای حضور پر قدرت کشتی در المپیک پاریس را بررسی کردند.
 
به گزارش ایسنا، صبح امروز یکشنبه جلسه ای با حضور محمود خسروی وفا رئیس و سید مناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک با علیرضا دبیر رئیس، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون محسن کاوه و حسن رنگرز سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در مورد برنامه های کشتی برای حضور در رقابت های المپیک پاریس 2024 برگزار شد.
 
در این جلسه تمام موضوعات مربوط به اردوها، اعزام ها، بدنسازی تیم های ملی کشتی بحث و تبادل نظر شد.
 
دبیر در این جلسه با تشکر از کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک در عین حال که کار نظارتی را برعهده دارد، کار حمایتی را نیز انجام می دهد.
 
وی ادامه داد: برای بهبود روند کارها و اشتراک نظرات، جلسات هفتگی با تشکیل یک کارگروه متشکل از سرمربیان تیم های ملی، سرپرست انستیتو و کارشناسان کمیته ملی المپیک برگزار شود.
 
محمود خسروی وفا نیز با بیان اینکه تمام قد از کشتی حمایت می کنیم، اظهار کرد: نظرات کارشناسی در مورد برنامه های کشتی می تواند به جهت حل مسائل موجود راهگشا باشد.
ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود