۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۶-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۴۹۳۱۵
انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۶-۱۲-۱۴۰۲

کشف پرونده کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری در مشهد

کشف پرونده کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری در مشهد
سردار احمد نگهبان در پی ارجاع یک برگ شکوائیه قضایی مبنی بر کلاهبرداری از یک شهروند توسط فردی ناشناس، پی‌گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.
فرمانده انتظامی مشهد، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد پرونده کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری رمزگشایی شد.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمد نگهبان در پی ارجاع یک برگ شکوائیه قضایی مبنی بر کلاهبرداری از یک شهروند توسط فردی ناشناس، پی‌گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.
 
وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد این فرد برای فعالیت اقتصادی در یکی از کشورهای همجوار قصد انتقال 75 هزار دلار از طریق یک صرافی داشته و به‌واسطه یکی از دوستان سابق به نماینده یک صرافی معرفی شده است.
 
فرمانده انتظامی مشهد، بیان کرد: در ادامه مالباخته مبلغ 75 هزار دلار را تحویل نماینده صرافی می‌دهد و قرار می‌شود صرافی کشور مقصد به محض وصول وجه، حواله دریافت را صادر کند که با توجه به تعطیلی چند ساعته صرافی کشور مقصد، نماینده صرافی به همراه همدستش متواری می‌شوند.
 
نگهبان تصریح کرد: پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته در بررسی‌های اولیه مشخص شد که نماینده صرافی و فرد همراهش هر دو کلاهبردار بوده و با هویت جعلی خودشان را به مالباخته معرفی کرده‌اند.
 
وی عنوان کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با انجام تحقیقات میدانی و انجام کار گسترده اطلاعاتی متهمان را در یکی از مناطق بولوار توس ردزنی و با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل آمده به جعل هویت و کلاهبرداری 75 هزار دلاری اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
برچسب ها: کلاهبرداری ، مشهد
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی