۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۱۹-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۵۰۱۰۴
انتشار: ۱۸:۵۴ - ۱۹-۱۲-۱۴۰۲

پایان شایعه عجیبی که در مورد دربی پایتخت شنیده شد

پایان شایعه عجیبی که در مورد دربی پایتخت شنیده شد
در روزهای گذشته این بحث مطرح شده بود که بازی استقلال و پرسپولیس با ۲۴ ساعت تاخیر انجام می‌شود و حتی صحبت‌هایی بود مبنی بر اینکه جدال مذکور به بعد از تعطیلات عید نوروز بیفتد اما فدراسیون فوتبال با صراحت اعلام کرد دربی حتماً چهارشنبه شب انجام خواهد شد.

با وجود شایعات فراوان، زمان بازی استقلال و پرسپولیس عوض نشد.

به گزارش خبرورزشی، در روزهای گذشته این بحث مطرح شده بود که بازی استقلال و پرسپولیس با ۲۴ ساعت تاخیر انجام می‌شود و حتی صحبت‌هایی بود مبنی بر اینکه جدال مذکور به بعد از تعطیلات عید نوروز بیفتد اما فدراسیون فوتبال با صراحت اعلام کرد دربی حتماً چهارشنبه شب انجام خواهد شد.

از قرار معلوم مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال روز شنبه در شورای تامین حاضر شد و نمایندگان سایر ارگان‌های دخیل در برگزاری دربی پایتخت آنجا حضور پیدا کردند. در جلسه مذکور که به میزبانی شورای تامین انجام شد، رئیس فدراسیون دلایل خود پیرامون اینکه با توجه به وضعیت تیم ملی و شرایط لیگ برتر به صلاح است جدال استقلال و پرسپولیس چهارشنبه شب برگزار شود و به تعویق نیفتد را در اختیار سایر حاضران گذاشت و در نهایت سایر اعضا دلایل فدراسیون را پذیرفتند.

شورای تامین رسماً موافقت کرد که تاریخ بازی عوض نشود و همه چیز در همان تاریخی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مشخص کرده‌اند انجام شود.

برچسب ها: پرسپولیس ، استقلال ، دربی
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید