۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۷-۰۳-۱۴۰۳
کد ۹۷۴۹۰۴
انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۷-۰۳-۱۴۰۳

رئیس صداوسیما: امکان ورود به حواشی و بداخلاقی‌ در مناظرات به حداقل رسیده است

رئیس صداوسیما: امکان ورود به حواشی و بداخلاقی‌ در مناظرات به حداقل رسیده است
جبلی رئیس صداوسیما گفت: برنامه و محور مناظره‌ها به گونه‌ای طراحی شده که امکان ورود به حواشی و بداخلاقی‌ها به حداقل برسد.

به گزارش همشهری آنلاین، جبلی افزود: محورهای مناظرات انتخاباتی به گونه‌ای طراحی شده که اساسا برنامه‌محوری نقطه کانونی برنامه‌های نامزدها باشد و امکان ورود به حواشی و بداخلاقی‌های انتخاباتی به حداقل برسد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اقدامات این سازمان برای کاهش بداخلاقی‌های انتخاباتی در مناظرات نامزدها گفت: در این باره ما پیشنهاداتی را به کمیسیون محترم بررسی تبلیغات ارائه کردیم و علاوه بر آن برنامه و محورهای مناظرات به گونه‌ای طراحی شده که اساسا برنامه محوری در نقطه کانونی برنامه‌های نامزدهای محترم باشد و امکان ورود به حواشی و ورود به بداخلاقی‌های انتخاباتی به حداقل برسد.

وی اظهار داشت: نامزدهای محترم یک جزئی از فرآیند تضمین سلامت انتخابات هستند و حتما هواداران آنها و برخی فعالان در فضای مجازی که با ادعای حمایت از نامزدها اقدام به تخریب، لجن‌پراکنی و آلوده‌سازی فضای سالم تبلیغات انتخاباتی می‌کنند، جز دیگری از این فضا هستند و حتما باید مورد توجه نهادهای نظارتی و مسئول قرار گیرد.

جبلی ادامه داد: ما حتما به سهم خود تلاش می کنیم با طراحی برنامه‌ها و سوالات و پیشنهاداتی که ارائه دادیم در کاهش این پدیده‌های ناشایست به مردم عزیز کمک کنیم.

برچسب ها: جبلی ، صداوسیما ، مناظرات
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت