۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۸۰۳۴۵
انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۳

اصفهان سیاه‌پوش شد

اصفهان سیاه‌پوش شد
دستیار شهردار در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد شهرداری اصفهان با تأمل در این نکته که تصمیمات خوبی برای حل مشکلات در جلسات اخیر گرفته شده است، گفت: امسال برای سومین سال پیاپی آیینی با عنوان «آغاز سیاه‌پوشی شهر» اجرا شد.

دستیار شهردار در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای سومین سال پیاپی با حضور مسئولان و هیئت‌های مردمی آیین «آغاز سیاه‌پوشی شهر» تحقق یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از «صدای شهر» محمدعلی خبوشانی گفت‌: سیاست شهرداری اصفهان و مدیریت شهری، مانند سال‌های گذشته، همراهی با مردم و هیئت‌های مذهبی بوده است. تسهیل‌گری به‌منظور برپایی فعالیت‌ها در ایام محرم ضروری است.

او با ذکر این نکته که تاکنون ۲ جلسه با حضور شهردار، مدیران شهری مرتبط، اعضای شوراهای هیئت‌های مذهبی و مدیرکل سازمان تبلیغات برگزار شده است، اظهار کرد: در این جلسه‌های هم‌اندیشی ۳ساعته، هیئت‌ها از مشکلات و چالش‌های احتمالی خود گفتند که البته دستورات لازم نیز برای حل آن‌ها صادر شد.

خبوشانی با اشاره به حضور اتوبوسرانی، نیروهای کنترل و نظارت، خدمات شهری، زیباسازی، روابط عمومی و معاونت فرهنگی در جلسات مذکور توضیح داد: گروه‌های مختلف گزارش‌های خود را ارائه کردند. سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سازمان پسماند نیز که از مجموعه‌های مهم و بسیار پرکار در ایام محرم هستند، توصیه‌های ضروری را به هیئت‌های مذهبی یادآور شدند.

دستیار شهردار در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد شهرداری اصفهان با تأمل در این نکته که تصمیمات خوبی برای حل مشکلات در جلسات اخیر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: امسال برای سومین سال پیاپی آیینی با عنوان «آغاز سیاه‌پوشی شهر» اجرا شد.

او افزود: در این آیین تعدادی از پیشکسوتان، پیرغلامان، ذاکرین حضرت اباعبداللّه حسین(ع) و مدیران شهری و شهردار حضور داشتند. در حال حاضر، همان‌طور که شهروندان شاهدند، شهر سیاه‌پوش شده است. امیدوارم که مخصوصاً با توجه به اهمیت دهۀ اول محرم همۀ گروه‌ها با همکاری و همدلی برنامه‌های این مدت را پیش ببرند.

ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود