۲۹ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۳
کد ۹۹۶۴۰۹
انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۳

نرجس سلیمانی : حسب قانون شهرداری موظف بود هر ۶ ماه یکبار گزارش اقدامات سازمان املاک و مستغلات را ارائه دهد که نداده

نرجس سلیمانی : حسب قانون شهرداری موظف بود هر ۶ ماه یکبار گزارش اقدامات سازمان املاک و مستغلات را ارائه دهد که نداده
نرجس سلیمانی افزود: تحقیق و تفحص در عملکرد برنامه ای و مالی سازمان املاک و مستغلات با صرفه و صلاح شهرداری انجام خواهد شد و این درخواست به هیئت رئیسه شورا تقدیم شده است.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حسب ماده ۱۰ قانون املاک و مستغلات شهرداری موظف است هر ۶ ماه یک بار گزارش اقدامات سازمان املاک و مستغلات را ارائه دهد.
 
به گزارش سایت شهر، نرجس سلیمانی در دویست و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طرحی که درخواست تحقیق و تفحص داشتیم به حد نصاب قانونی شده و به موجب ایجاد پیچش در خدمات رسانی به شهروندان نیست، اظهار کرد: حسب ماده ۱۰ قانون املاک و مستغلات شهرداری موظف بود هر ۶ ماه یکبار گزارش اقدامات سازمان املاک و مستغلات را ارائه دهد که انجام نداده است.
 
وی افزود: تحقیق و تفحص در عملکرد برنامه ای و مالی سازمان املاک و مستغلات با صرفه و صلاح شهرداری انجام خواهد شد و این درخواست به هیئت رئیسه شورا تقدیم شده است.
ارسال به دوستان
یک توصیه مهم درباره مسواک زدن پروژه کبوتر؛ وقتی ارتش آمریکا هدایت بمب های خود را به دست یک پرنده سپرد(+فیلم و عکس) چالش های قانون حجاب/ جریمه نقدی حجاب افزایش یافته و فقط یک هفته مهلت پرداخت دارد ساعت طرح ترافیک تغییر نمی کند/حذف بخشودگی تردد رایگان در طرح در مهرماه با این روش ساده دوره سرماخوردگی کودکان را تا ۲ روز کاهش دهید امروز با حافظ: یا وفا یا خبر وصل تو یا مرگ رقیب برترین ذخایر ارزی جهان در ۲۰۲۴ / کاهش نقش دلار در دو دهه اخیر با مصرف زیاد این ویتامین، سنگ کلیه می‌گیرید شناسایی ۳۶۰۰ ماده شیمیایی از بسته‌بندی‌های مواد غذایی در بدن انسان هشدار؛ موبایل‌ها در این نقاط خطرناک می‌شوند ۱۳۴ کشور دنیا به‌دنبال تبدیل پول ملی‌شان به رمزارز هستند؛ چین در صدر تکامل عجیب و بی‌هدف؛ چرا نرمه گوش داریم؟ ادغام هوش مصنوعی و مزارع عمودی فروشگاهی در تقویت امنیت غذایی (+عکس) مراقب این ۵ خوراکی باشید سفر به عهد دقیانوس؛ جاهای دیدنی جیرفت در پاییز(+عکس)