۲۹ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۳
کد ۹۹۶۵۱۸
انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۳

دستورالعمل ثبت‌نام اتباع و مهاجرین در مدارس ابلاغ شد

دستورالعمل ثبت‌نام اتباع و مهاجرین در مدارس ابلاغ شد
این دستورالعمل از مدت‌ها قبل روی میز وزیر آموزش و پرورش ایران بود، اما در زمان وزیر قبلی ابلاغ نشد و تصمیم‌گیری در مورد آن به وزیر جدید موکول شده بود؛ با این حال با رویکرد انسانی و به موقع کاظمی، در نهایت این دستورالعمل ابلاغ گردید.
وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف ثبت‌نام اتباع و مهاجرین خارجی در مدارس و ابلاغ دستورالعمل این ثبت‌نام خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، «علیرضا کاظمی» وزیرآموزش و پرورش در بیستیمن جلسه ستاد مهر که با حضور اعضای این ستاد به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، از ابلاغ دستورالعمل ثبت‌نام اتباع و مهاجرین خارجی در مدارس ایران خبر داد.
 
این در حالی است که این دستورالعمل از مدت‌ها قبل روی میز وزیر آموزش و پرورش ایران بود، اما در زمان وزیر قبلی ابلاغ نشد و تصمیم‌گیری در مورد آن به وزیر جدید موکول شده بود؛ با این حال با رویکرد انسانی و به موقع کاظمی، در نهایت این دستورالعمل ابلاغ گردید.
 
وی پیش از این با تأکید بر اینکه تحصیل دانش‌آموزان اتباع و مهاجرین خارجی برای ایران خیلی مهم است، گفته بود این موضع مسائل امنیتی، تربیتی، آموزشی و ... دارد که باید به همه این مسائل توجه شود.
 
وزیر آموزش و پرورش همچنین خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که مشکلات و دغدغه‌هایی عده‌ای که به صورت غیرقانونی و غیرمجاز مهمان ما هستنند را به نحو مناسب برطرف کنیم و در حال تمهید مقدمات هستیم و جای نگرانی وجود ندارد.
 
گفتنی است که دادستان کل کشور نیز با صدور بخشنامه‌ای، بر پوشش تحصیلی کامل همه کودکان و نوجوانان مقیم ایران صرف‌نظر از ملیت آنان تأکید کرده و گفته است، تمامی افراد زیر 18 سال باید در مدارس ثبت‌نام شوند و عذری برای امتناع از پذیرش آنان وجود ندارد.
ارسال به دوستان
انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن لیوان ؛ معرفی برند جدید خودرویی بازار ایران با KMC در نمایشگاه مشهد/ یک سدان و یک شاسی بلند وارد خیابان می شوند(+تصاویرو مشخصات خودرو ها) عکس های نمادین از دوران 8 ساله جنگ تحمیلی / نبرد مقدس (+عکس) تداوم بارش در مناطق کوهستانی طی روزهای پایانی هفته/ از کوهنوردی خودداری کنید یک توصیه مهم درباره مسواک زدن پروژه کبوتر؛ وقتی ارتش آمریکا هدایت بمب های خود را به دست یک پرنده سپرد(+فیلم و عکس) چالش های قانون حجاب/ جریمه نقدی حجاب افزایش یافته و فقط یک هفته مهلت پرداخت دارد ساعت طرح ترافیک تغییر نمی کند/حذف بخشودگی تردد رایگان در طرح در مهرماه با این روش ساده دوره سرماخوردگی کودکان را تا ۲ روز کاهش دهید امروز با حافظ: یا وفا یا خبر وصل تو یا مرگ رقیب برترین ذخایر ارزی جهان در ۲۰۲۴ / کاهش نقش دلار در دو دهه اخیر با مصرف زیاد این ویتامین، سنگ کلیه می‌گیرید شناسایی ۳۶۰۰ ماده شیمیایی از بسته‌بندی‌های مواد غذایی در بدن انسان هشدار؛ موبایل‌ها در این نقاط خطرناک می‌شوند ۱۳۴ کشور دنیا به‌دنبال تبدیل پول ملی‌شان به رمزارز هستند؛ چین در صدر