۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۵-۰۶-۱۴۰۳
کد ۹۹۷۶۳۲
انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۵-۰۶-۱۴۰۳
تبلیغات

نسکافه آیس کلاسیک‌؛ خنکای تابستانی با طعم قهوه

علاقه به قهوه برای طرفداران آن در تمامی فصول ثابت و همیشگی‌ست. این علاقه به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره بسیاری از ما تبدیل شده است. بنابراین در تابستان که دمای هوا بالا می‌رود و نیاز به نوشیدنی‌های خنک و طراوت‌بخش بیشتر احساس می‌شود، یک نوشیدنی سرد بر پایه قهوه می‌تواند همواره یکی از بهترین گزینه‌ها برای عاشقان و دوستداران قهوه باشد.

نسکافه، به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای قهوه در جهان، گزینه‌های منحصربه‌فردی در این زمینه ارائه می‌دهد که می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و خنک را در این فصل گرم برای دوستداران قهوه به ارمغان آورد. با این انتخاب، شما می‌توانید از طعم و عطر دلپذیر قهوه لذت ببرید و همزمان از خنکی و طراوتی که این نوشیدنی به ارمغان می‌آورد، بهره‌مند شوید.

نسکافه آیس کلاسیک‌؛ خنکای تابستانی با طعم قهوه

برای تجربه کافه در خانه

قهوه یکی از پرمصرف‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر جهان است. امروزه، 15 درصد از قهوه‌های جهان به صورت سرد مصرف می‌شود و بخش عمده‌ای از مصرف‌کنندگان آن نسل جوان (به‌ ویژه نسل Z) هستند.

البته که تاریخچه قهوه‌های سرد به چند دهه پیش بازمی‌گردد و ایده اولیه آن از جایی آغاز شد که مردم به دنبال راهی بودند تا در روزهای گرم تابستان نیز مانند همیشه بتوانند از طعم دلپذیر قهوه لذت ببرند. یکی از اولین شکل‌های قهوه سرد، قهوه یخی ویتنامی بود که از قهوه غلیظ به همراه شیر غلیظ شده و یخ تهیه می‌شد. با گذر زمان، انواع مختلفی از قهوه سرد معرفی شد که هر کدام ویژگی‌ها و طعم‌های منحصربه‌فرد خود را داشتند.

یکی از انواع این قهوه‌های سرد، نسکافه آیس برند نستله است که تجربه‌ای مشابه نوشیدن قهوه در کافه‌ها را این بار در خانه و محل کار یا هر جایی که هستید برای شما تکرار می‌کند. نسکافه آیس‌، یک نوشیدنی بر پایه قهوه است که در شیر سرد حل شده و می‌تواند در راحت‌ترین و سریع ترین حالت ممکن تجربه نوشیدن یک قهوه خنک را در فصل تابستان برای شما فراهم کند.

 

راحت، ساده، سریع

یکی از مزایای قابل توجه نسکافه آیس‌‌ این است که در خانه و با حداقل تجهیزات می‌توانید آن را تهیه کنید. برای این کار شما نیازی به جوشاندن آب یا بکارگیری لوازم و دستگاه خاصی ندارید. تنها کافی است محتویات یکی از ساشه‌ها را درون یک لیوان حاوی 240 میلی‌لیتر شیر سرد ریخته و با یک قاشق آن را هم بزنید. شیر مورد نظر را بسته به میزان غلظتی که می‌خواهید نوشیدنی شما از آن برخوردار باشد، استفاده کنید. قهوه موجود در نسکافه‌های آیس‌ در حقیقت‌ قهوه فوری هستند. به این معنی که در شیر سرد به راحتی حل می‌شوند.

همچنین برای بهره‌مندی از تجربه‌ای به مراتب خنک‌تر نیز می‌توانید در نوشیدنی خود چند تکه یخ نیز بیاندازید.

 نسکافه آیس کلاسیک‌؛ خنکای تابستانی با طعم قهوه

نوشیدنی خوب، زندگی خوب با نستله

برخی مطالعات نشان داده‌اند که مصرف قهوه می‌تواند به افزایش تمرکز، بهبود خلق و خو و تقویت حافظه کمک کند. همچنین، قهوه سرد منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها است که به محافظت از سلول‌های بدن در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند. حال با نسکافه آیس محبوب نستله شما می‌توانید در این فصل گرم و طاقت‌فرسا بهره‌مندی از این فواید را خنک‌تر و طراوت‌بخش‌تر از همیشه تجربه کنید.

بنابراین، اگر به دنبال یک نوشیدنی خنک و گوارا برای روزهای گرم تابستان هستید، نسکافه آیس‌ همان چیزی است که می‌توانید از آن لذت ببرید.

ارسال به دوستان