۲۹ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۷-۰۶-۱۴۰۳
کد ۹۹۸۱۹۱
انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۷-۰۶-۱۴۰۳
تبلیغات

معرفی هتل های جذاب شهر مشهد

برای اقامت در مشهد انتخاب شما کدام یک از هتل‌های این شهر است؟ اگر گزینه خاصی را مد نظر ندارید با کسب اطلاعات درباره تعدادی از بهترین اقامتگاه‌های مشهد می‌توانید تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشید.

مشهد به‌عنوان یک مقصد زیارتی و سیاحتی، طرفداران زیادی در سطح کشور دارد و در تمامی فصول پذیرای طیف گسترده‌ای از مسافران است. ازاین‌رو برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، هتل‌های مختلفی در این شهر تاسیس شده که ازنظر رتبه‌بندی و خدمات با یکدیگر تفاوت دارند.

معرفی هتل های جذاب شهر مشهد

آشنایی با تعدادی از هتل های مشهد

اگر به نیت زیارت و برای تماشای بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان به مشهد می‌روید، یادتان باشد که به‌دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت در بسیاری از مواقع سال، بهترین کار این است که قبل‌از حرکت یک هتل مناسب برای اقامت خود رزرو کنید.

انواع هتل های مشهد که براساس خدمات، موقعیت مکانی و نحوه سرویس‌دهی به مهمانان دارای امتیازبندی متنوعی هستند، این قابلیت را دارند تا اقامت خوشی را برای شما فراهم کنند.

هتل درویشی مشهد

نورپردازی و طراحی داخلی منحصربه‌فرد هتل درویشی از همان ابتدای ورود نظر مهمانان را به خود جلب می‌کند، این مکان را می‌توان یکی از لوکس‌ترین و زیباترین اقامتگاه‌های مشهد دانست که نزدیک به حرم قرار دارد.

در فضای بسیار زیبایی از این هتل که با سقف شیشه‌ای طراحی شده، رستورانی برای سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی وجود دارد که بدون شک نظیرش را در تمام کشور پیدا نمی‌کنید.

در مجموعه آبی این هتل برای رفاه حال مهمانان خدمات اسپا و ماساژ در نظر گرفته می‌شود، ازطرفی استخر هتل درویشی نیز مجهز به تمامی امکانات به‌روز و باکیفیت است.

هتل ایران زمین مشهد

معرفی هتل های جذاب شهر مشهد

برای کسانی که دوست دارند تا با پرداخت هزینه‌ای اقتصادی بتوانند اقامتی آرام و دوست‌داشتی را در فضایی مناسب تجربه کنند، بدون شک هتل ایران زمین مشهد گزینه‌ای عالی برای آن‌ها خواهد بود.

در این هتل 3 ستاره که در سال 1393 به بهره‌برداری رسید، مهمانان امکان استفاده از خدمات مطلوبی همچون لوازم بهداشتی، لاندری، روم سرویس، اینترنت، سرویس رفت‌وبرگشت و مینی‌بار را دارند.

در رستوران هتل ایران زمین با دسترسی به منو انتخابی و بوفه می‌توانید انواعی از غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت سفارش دهید، ازطرفی در کافی‌شاپ نیز نوشیدنی‌های سرد و گرم برای مهمانان سرو می‌شود.

نزدیکی این مکان به حرم امام رضا (ع) نیز باعث می‌شود تا شما با طی‌کردن مسیر کوتاهی بتوانید در هر موقع از روز به زیارت بروید سپس از دیگر مکان‌های دیدنی شهر بازدید کنید.

هتل قصر طلایی مشهد

در میان هتل‌های 5 ستاره مشهد که ازنظر ارائه امکانات بهترین عملکرد را دارند، نام قصر طلایی همیشه می‌درخشد. دکوراسیون این هتل با الهام از معماری ایرانی-اسلامی ساخته شده و بسیار چشم‌نواز است.

چیدمان داخلی اتاق‌ها نیز بسیار باشکوه و مجلل است تا شما بتوانید اقامتی رویایی را در این مکان تجربه کنید. از سری امکانات رفاهی خوبی که در هتل قصر طلایی ارائه می‌شود باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن بیلیارد
  • گیم‌نت
  • خدمات راهنمای تور گردشگران
  • مجموعه ورزشی مجهز
  • استخر، سونا و جکوزی
  • اتاق بازی کودکان
  • سالن زیبایی
  • صرافی و بانک
  • خدمات لاندری

درضمن به‌منظور رفت‌وآمد راحت‌تر به مکان‌هایی همچون حرم مطهر رضوی، فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن نیز خدمات ترانسفر در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته می‌شود.

هتل نگین پاسارگاد مشهد

برای شناخت جذاب‌ترین هتل‌های مشهد که خدمات مطلوبی دارند، بهتر است در فهرست خود نام نگین پاسارگاد را هم قرار دهید که واحدهای اقامتی دلبازی را برای مهمانان آماده می‌کند تا حس راحتی بیشتری داشته باشند.

هتل نگین پاسارگاد دارای 17 طبقه است که به‌دلیل قرارگیری در نزدیکی حرم امام رضا (ع) علاوه‌بر دسترسی راحت، به شما این امکان را می‌دهد تا چشم‌انداز خوبی از پنجره اتاق خود ببینید که مشرف به فضای شهری و اطراف حرم است.

هتل میامی مشهد

از دیگر هتل‌های 3 ستاره پرطرفدار در شهر مشهد می‌توان به هتل میامی اشاره کرد که با توجه به موقعیت مکانی مناسب، دسترسی خوبی به وسایل‌نقلیه عمومی دارد و برای کسانی که بدون ماشین شخصی سفر می‌کنند انتخابی فوق‌العاده است.

دکوراسیون داخلی اتاق‌ها به سبک مدرن انجام شده که مشخصه خوب آن‌ها نورگیربودن و در اختیار داشتن امکانات رفاهی مطلوب است، به همین دلیل اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان به‌دنبال دارد.

در این هتل، اتاق VIP دبل دیده می‌شود که علاوه‌بر وجود خدمات عمومی مانند تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دارای وان و جکوزی اختصاصی است که برای یک هتل 3 ستاره جالب توجه خواهد بود.

هتل نور مشهد

هتل نور مشهد دارای 4 طبقه است که به‌دلیل بازسازی‌های انجام‌شده در سال 1396 توانست با ارائه امکانات و خدمات رفاهی قابل قبول، رضایت بسیاری از مهمانان را جلب کند و جایگاه خوبی در بین هتل‌های 2 ستاره مشهد به‌دست آورد.

هنگام اقامت در هتل نور مشهد، برای رفتن به حرم امام رضا (ع) فاصله‌ای که در پیش دارید چیزی در حدود 1.2 کیلومتر است که مسافت چندان زیادی نیست و برای پیاده‌روی مناسب خواهد بود.

رستورانی با ظرفیت 150 نفر همه روز آماده خدمات‌دهی به مهمانان این هتل است که غذاهای باکیفیتی را سرو می‌کند، از دیگر امکانات اقامتگاه نور باید چای‌خانه سنتی، اتاق سیگار، تاکسی‌سرویس، اینترنت نامحدود، صندوق امانات و کافی‌شاپ را نام برد.

معرفی هتل های جذاب شهر مشهد

برای رزرو هتل‌های مشهد به کجا مراجعه کنیم؟

به‌منظور رزرو آنلاین بهترین هتل‌های مشهد، اسنپ تریپ به‌عنوان یکی از برترین پلتفرم‌های داخلی به شما این امکان را می‌دهد تا با مقایسه امکانات و خدمات ارائه‌شده بتوانید گزینه دلخواه‌تان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. با استفاده از فیلترهای موجود در این سایت نیز دسترسی به ارزان‌ترین هتل‌ها، کار ساده‌ای خواهد بود.

جمع‌بندی

مشهد از آن دسته شهرهایی به‌شمار می‌رود که در هر فصلی از سال پذیرای مهمانان زیادی از اقصی‌نقاط کشور است که برای اسکان این حجم مسافر نیز می‌توان هتل‌هایی با تنوع بالا را در این شهر پیدا کرد.

در اغلب هتل‌های مشهد تمامی امکانات رفاهی مطلوب برای آسایش مسافران فراهم می‌شود که تعدادی از آن‌ها شامل هتل درویشی، قصر طلایی، نور، ایران زمین و نگین پاسارگاد است.

سوالات متداول

بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد کدام است؟

هتل میامی و ایران زمین به‌عنوان بهترین اقامتگاه‌های 3 ستاره مشهد شناخته می‌شوند.

نزدیک‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد به حرم امام رضا (ع) کدام است؟

هتل قصر طلایی و درویشی فاصله کمی تا حرم دارند.

چطور ارزان‌ترین هتل در مشهد را رزرو کنیم؟

با مراجعه به سامانه اسنپ تریپ و جست‌وجو در میان هتل‌های مشهد می‌توانید از فیلترهای ارائه‌شده برای پیداکردن ارزان‌ترین هتل استفاده کنید.

برچسب ها: هتل های مشهد ، هتل
ارسال به دوستان