۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۹۹۹۲۷۹
انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۱-۰۷-۱۴۰۳

واکنش رئیس سازمان محیط زیست به انفجار در جنگل هیرکانی توسط یک گروه فیلمسازی

واکنش رئیس سازمان محیط زیست به انفجار در جنگل هیرکانی توسط یک گروه فیلمسازی
دیروز (شنبه) ویدیویی در صفحات مجازی منتشر شد که در آن یک گروه فیلم‌سازی به جنگل‌های هیرکانی آسیب زدند و باعث آتش گرفتن درختانی از این جنگل شدند که رئیس سازمان محیط زیست به این اقدام ئاکنش نشان داد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به ویدیوی منتشر شده از ایجاد انفجار در جنگل‌های هیرکانی از سوی یک گروه فیلمسازی برای ضبط سکانس‌هایی از یک فیلم در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، دیروز (شنبه) ویدیویی در صفحات مجازی منتشر شد که در آن یک گروه فیلم‌سازی به جنگل‌های هیرکانی آسیب زدند و باعث آتش گرفتن درختانی از این جنگل شدند که این کار باعث با واکنش‌ها و انتقادهای زیادی شد.

شینا انصاری - رییس سازمان حفاظت محیط زیست- در واکنش به این ویدیو در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار متنی از اقدام و پیگیری این موضوع خبر داد.

او نوشت: «پس از انتشار ویدیوهایی درباره خسارت‌های یک گروه فیلم‌سازی به جنگل‌های هیرکانی، موضوع را از اداره کل مازندران جویا شدم. سازمان محیط زیست مجوزی صادر نکرده است. انتظار می‌رود سازمان منابع طبیعی هنگام صدور مجوز درباره پیامدهای انفجارها بر حیات وحش منطقه با سازمان مکاتبه کند.»

واکنش رئیس سازمان محیط زیست به انفجار در جنگل هیرکانی یک گروه فیلمسازی

ارسال به دوستان
حادثه تلخ در اولین روز مدرسه؛ ریزش سقف کلاس و مصدومیت دو دانش‌آموز در ارومیه لیونل مسی به دنیای سینما قدم گذاشت؛ راه‌اندازی کمپانی تولید فیلم خاطرات جالب بهروز سلطانی از دربی‌های پرسپولیس و استقلال تمرین پرسپولیس در آستانه دربی؛ مصدومان در تمرین حاضر شدند محرومیت سنگین برای سپاهان و ناظر بازی به دلیل فوت هوادار ملوان خاویر باردم بازیگر برنده جایزه اسکار ؛ از معرفی فیلم جدید تا موضع ضد اسرائیلی مودریچ؛ چالشی جدید برای آنچلوتی ویلموتس، آقای اخراج؛ ناکامی‌های متوالی سرمربی اسبق تیم ملی جنجال برانکو در چین؛ تا 100 میلیارد نگیرم، نمی‌روم! مونتاناری: طارمی برای اینتر کافی نیست پرسپولیس در آستانه تاریخ‌سازی؛ شکستن رکورد استقلال در کمین است زنگ خطر برای فوتسال ایران؛ شمسایی هم به آنفولانزا مبتلا شد کاراته ایران درخشید؛ 8 مدال رنگارنگ در آسیا فروش استارلینک کنار چیپس و پفک! (عکس) تصویب یک فوریت الزام شهرداری تهران به اطلاع رسانی در خصوص تخفیفات