۰۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۹۹۹۵۷۵
انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۲-۰۷-۱۴۰۳

پزشکیان در نیویورک : ما از سوی ایران حامل پیام صلح و امنیت برای همه مردم هستیم

پزشکیان در نیویورک : ما از سوی ایران حامل پیام صلح و امنیت برای همه مردم هستیم
پزشکیان در بدو ورود به نیویورک گفت: ما حامل این پیام هستیم که به جای خونریزی و جنگ و کشتار، باید دنیایی درست کنیم که همه انسان‌ها بتوانند در آن راحت و مستقل از رنگ، نژاد، قومیت و منطقه‌ای که در آن حضور دارند، به راحتی زندگی کنند. متأسفانه دنیایی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، به این شکل نیست، استاندارد‌های دوگانه‌ای وجود دارد که بر اساس آن‌ها یک عده خوب و عده‌ای هم بد هستند؛ در نتیجه مشکلاتی که می‌بینیم به وجود می‌آید.
رئیس جمهور در بدو ورود به نیویورک تصریح کرد: ما از سوی جمهوری اسلامی ایران حامل پیام صلح و امنیت و تلاش برای تحقق شعار امسال سازمان ملل مبنی بر صلح و آینده توأم با امنیت و توسعه برای همه مردم هستیم.
 
به گزارش انتخاب، «مسعود پزشکیان» در بدو ورود به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اهداف این سفر گفت: ما از سوی جمهوری اسلامی ایران حامل پیام صلح و امنیت و تلاش برای تحقق شعار امسال سازمان ملل مبنی بر صلح و آینده توأم با امنیت و توسعه برای همه مردم هستیم.
 
رئیس جمهور افزود: ما حامل این پیام هستیم که به جای خونریزی و جنگ و کشتار، باید دنیایی درست کنیم که همه انسان‌ها بتوانند در آن راحت و مستقل از رنگ، نژاد، قومیت و منطقه‌ای که در آن حضور دارند، به راحتی زندگی کنند. متأسفانه دنیایی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، به این شکل نیست، استاندارد‌های دوگانه‌ای وجود دارد که بر اساس آن‌ها یک عده خوب و عده‌ای هم بد هستند؛ در نتیجه مشکلاتی که می‌بینیم به وجود می‌آید.
 
پزشکیان در پایان تاکید کرد: فرصتی که برای زندگی در کره خاکی داریم، باید برای همه انسان‌ها برابر باشد.
برچسب ها: پزشکیان ، نیویورک ، صلح
ارسال به دوستان
ثبت اولین مورد ابتلا به سویه ۲۰۲۴ آبله میمون در هند عراقچی: با وزیر خارجه آمریکا دیدار نخواهم داشت 3 انفجار در کارخانه‌ شهرک صنعتی فجر گرمسار/ 2 نفر با سوختگی بالا منتقل شدند (+فیلم)  قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو درمهر ماه اعلام شد / از خودرو جدید ری را تا پژو 207 (+جدول) آیت الله سیستانی خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به لبنان شد لوران بلان در آستانه پیوستن به فهرست اخراجی‌های لیگ عربستان سوپرلیگ زنان انگلیس، ثروتمندترین لیگ زنان جهان شد خبر خوش برای آبی‌پوشان؛ بازگشت ستاره‌ها به دربی سبزی‌ها و میوه‌های موثر در کاهش التهاب کدامند؟ آمار دربی می‌گوید؛ استقلال در مهر ماه خوش می‌درخشد لیگ برتر بسکتبال با 12 تیم آغاز می‌شود اولین موشک چندبار مصرف چین در هنگام فرود سقوط کرد جنجال در جام جهانی فوتسال؛ اتهام تبانی به ایران و فرانسه برتری ترامپ بر هریس در ۳ ایالت کلیدی در یک نظرسنجی انفجار در یک کارگاه صنعتی و تولیدی در گرمسار