۰۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۰۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۰۰۰۱
انتشار: ۲۱:۰۲ - ۰۳-۰۷-۱۴۰۳

تقویت همکاری‌های کنسولی ایران و آذربایجان در باکو

تقویت همکاری‌های کنسولی ایران و آذربایجان در باکو
رایزنی‌های کنسولی ایران و جمهوری آذربایجان با حضور مدیران کل کنسولی دو کشور در باکو برگزار شد.

 رایزنی‌های کنسولی ایران و جمهوری آذربایجان با حضور مدیران کل کنسولی وزارت امور خارجه ایران و جمهوری آذربایجان در باکو برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رایزنی‌های کنسولی ایران و جمهوری آذربایجان با حضور علیرضا محمودی مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امیل صفراف مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در باکو برگزار شد.

تقویت همکاری‌های کنسولی ایران و آذربایجان در باکو

در این نشست نمایندگان ارشد نهادهای مختلف جمهوری آذربایجان از جمله وزارت امور خارجه، گمرک، مرزبانی، دادستانی کل، پلیس مرزبانی و پلیس بین‌الملل، دانشگاه پزشکی باکو، اداره مهاجرت، سازمان امور زندانها و وزارت کشور (اداره مبارزه با مواد مخدر) حضور داشتند و طرفین بر عزم و اراده جدی خود برای تقویت بیش از پیش مناسبات کنسولی و تسهیل امور اتباع دو کشور تاکید کردند.

تقویت همکاری‌های کنسولی ایران و آذربایجان در باکو

علیرضا محمودی در این سفر با سامیر شریف اف معاون وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان پیرامون گسترش همکاری‌های فیمابین دو کشور دیدار و گفت وگو کرد.

پیش از این دیدارها نیز وی در سرکنسولگری ایران در نخجوان با ایرانیان مقیم و دانشجویان ایرانی ملاقات کرد و در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گرفت.

ارسال به دوستان
پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل: ما خواهان صلح برای همه هستیم و با هیچکس سر جنگ و دعوا نداریم/ آماده تعامل با اعضای برجام هستیم بدهی آلمان دوباره اوج گرفت؛ افزایش چشمگیر بدهی در سه ماهه دوم عراقچی: حزب‌الله قابلیت نابودی پایگاه‌های اسرائیل را دارد توده سنگ سخت، مانع از اتمام سریع عملیات نجات معدنچیان شد/ امید به پایان عملیات تا بامداد درخواست ایران برای آزادی آخرین حاجی بازداشتی در عربستان کاخ سفید: برنامه‌ای برای دیدار بایدن و نتانیاهو در نیویورک وجود ندارد نتانیاهو سرانجام به نیویورک سفر می‌کند محرومیت قطعی مهرداد محمدی از دربی 104؛ ناظر بازی تأیید کرد چرخش مدیریتی در شهرداری تهران؛ شهرداران مناطق دستخوش تغییر شدند ترامپ: جهان در آستانه جنگ جهانی سوم است و کاخ سفید سردرگم است قاتل ایران‌خودرو قرار است معاون وزیر صمت شود؟! بلیت‌های دربی در بازار سیاه میلیونی شد؛ ۸ هزار بلیط در یک ساعت فروخته شد امیرقطر:عدم دخالت برای توقف تجاوز اسرائیل رسوایی بزرگ است/جنگ با لبنان و غزه را متوقف کنید تعداد همراهان رئیس جمهور در سفر به نیویورک نه ۱۲ نفر است، نه ۱۸۴ نفر! نماینده اسرائیل در سازمان ملل: «از ایده های آرام کردن درگیری در لبنان استقبال می کنیم/ به دنبال تهاجم زمینی در هیچ کجا نیستیم»