۰۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۰۷-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۰۹۰۲
انتشار: ۱۷:۲۱ - ۰۷-۰۷-۱۴۰۳

شهادت ۱۶۴۰ لبنانی از ابتدای جنگ

شهادت ۱۶۴۰ لبنانی از ابتدای جنگ
وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در جریان جنایات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۱۱ لبنانی شهید و ۱۰۸ تن دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت لبنان از افزایش شمار شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور به ۱۶۴۰ تن خبر داد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از سایت النشره، وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون ۱۶۴۰ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
 
وزارت بهداشت لبنان همچنین اعلام کرد که در جریان جنایات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۱۱ لبنانی شهید و ۱۰۸ تن دیگر زخمی شدند.
 
ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.
 
حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.
 
حملات حزب‌الله منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ به طوری که تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا، تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شده است که به پناهگاه‌ها بروند.
 
در همین راستا، نجیب میقاتی نخست‌وزیر پیشبرد امور (موقت) لبنان گفت: حملات مداوم رژیم اسرائیل به لبنان به تمام معنا جنگ نسل کشی است و یک نقشه مخرب با هدف تخریب روستاها، شهرهای لبنان و از بین بردن تمام فضاهای سبز است.
برچسب ها: جنگ ، لبنان
ارسال به دوستان
یحیی گل‌محمدی: به حمایت هواداران نیاز داریم عراقچی: ایران برای مقابله با شرارت رژیم صهیونیستی مصمم است/ تهران در کنار لبنان است بیانیه شورای عالی امنیت ملی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله شورای عالی امنیت ملی: شهادت هر رهبری از مقاومت، فصل جدیدی در مبارزه ایجاد می‌کند شوک به بایرن: هری کین مصدوم شد سخنگوی نیروهای مسلح یمن: فرودگاه بن گوریون را هنگام رسیدن نتانیاهو هدف قرار دادیم استقلال خوزستان؛ از پیروزی شیرین تا بحران مالی؛ بازیکنان به دنبال حقوق خود هستند فولاد با گل دقایق پایانی ذوب آهن را شکست داد پیام تسلیت خانواده شهید رئیسی در پی شهادت دبیرکل حزب‌ الله لبنان جاده کرج - چالوس بازگشایی شد هفته سیاه برای فوتبال خوزستان در لیگ یک چمن نقش جهان؛ قربانی تصمیمات اشتباه و منافع شخصی؟ تکرار خشونت در ورزشگاه‌ها؛ این بار نوبت کمک داور فولاد بود (+فیلم) بایدن شهادت دبیرکل حزب‌الله را «اجرای عدالت» خواند! اعلام 3 روز عزای عمومی در سراسر لبنان