۱۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۵۲۴
انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۳-۰۷-۱۴۰۳

شهادت یکی از نیروهای حافظ امنیت در سیستان و بلوچستان

شهادت یکی از نیروهای حافظ امنیت در سیستان و بلوچستان
نیروی حافظ امنیت با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان در بیمارستان، به علت شدت جراحت وارده، به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
«حسین مشفق خاکپوری» یکی از حافظان امنیت در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.
 
به گزارش تسنیم، به دنبال اقدامات اخیر حافظان امنیت در جنوب استان سیستان و بلوچستان علیه گروهک تروریستی «جیش الظلم» وابسته و تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی، یکی از نیروهای حافظ امنیت به نام «حسین مشفق خاکپوری» زخمی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.
 
این نیروی حافظ امنیت با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان در بیمارستان، به علت شدت جراحت وارده، به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
 
سلسله اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تا برخورد و دستگیری تمامی عوامل دخیل در اخلال در نظم عمومی استان به ویژه، حوادث اخیر استمرار خواهد داشت.
ارسال به دوستان
تحلیل خطبه های رهبر انقلاب: جنگ می شود یا نه؟! وزیر دفاع پاکستان خطاب به رژیم صهیونیستی: قادر به رویارویی نظامی با ما نیستید 300SL: یک افسانه جاودان(فیلم) سارد؛ یک ژاپنی که عاشق تویوتا است! (عکس) حضور مجید مجیدی در نماز جمعه امروز به امامت رهبر انقلاب (عکس) زیر آبروک گلو سفید؛ پرنده غواص با لباس ضدآبی که خداوند برایش ساخته! (+فیلم و عکس) هتل پاپیولس؛ اولین هتل کربن مثبت آمریکا با معماری منحصر به فرد(+عکس) دانشمندان پیشنهاد داده‌اند فضانوردان در راه مریخ سنگ‌های فضایی بخورند رویترز: جنگ غزه به کرانه باختری سرایت کرد دیوان دادگستری اتحادیه اروپا: همه زنان افغان می‌توانند درخواست پناهندگی کنند لیتوانی سپاه را در فهرست «تروریستی» خود قرار داد گواه؛ گواهی برای تغییر نگاه در مرکز اسناد/ "عراق می‌خواست امام را بکُشد و گردن ساواک بیندازد" برخورد قضایی با نوید محمد زاده به دلیل اظهارات بعد از پاسخ موشکی ایران رویترز: داماد ترامپ با بن‌ سلمان درباره سازش ریاض-تل‌آویو رایزنی کرده فنلاند: دیر یا زود، کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسیم