۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۶۴۴
انتشار: ۱۷:۳۲ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳

استقلال در پیچ و خم انتخاب سرمربی؛ 8 گزینه خارجی در بررسی

استقلال در پیچ و خم انتخاب سرمربی؛ 8 گزینه خارجی در بررسی
باشگاه استقلال در حالی به دنبال انتخاب سرمربی جدید است که گزینه‌های مختلفی روی میز مدیران قرار دارد. با این حال، با توجه به شرایط کنونی، انتخاب نهایی ممکن است زمان‌بر باشد.

باشگاه استقلال در تلاش برای انتخاب یک سرمربی خارجی است.

به گزارش فارس، درحالیکه بازیکنان تیم استقلال این روزها زیر نظر سهراب بختیاری زاده تمرینات آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارند، مدیران و تصمیم گیرندگان باشگاه در تلاش برای عقد قرارداد با یک سرمربی خارجی هستند.

پیش از این قرار بود پل لِگوئن سرمربی فرانسوی به عنوان سکاندار جدید آبی‌های تهران معرفی شود و همه چیز برای این اتفاق در روزهای پنجشنبه و جمعه آماده بود. حتی برای این مربی با تجربه ویزای سفر به ایران هم تهیه شده بود اما اتفاقات اخیر منطقه‌ای باعث شد او به هر دلیلی از حضور در تهران منصرف شود.

به این ترتیب مدیران باشگاه استقلال از روز گذشته بررسی گزینه‌های دیگر را آغاز کردند و گفته می‌شود رزومه حدود 8 مربی را زیر ذره بین قرار داده‌اند که براساس پیگیری‌ها مشخص شد در این بین 2 گزینه در سطح و کلاس لگوئن هستند. قرار است طی 72 ساعت آینده پس از جمع بندی نهایی مدیران استقلال، گزینه سرمربیگری آبی‌ها انتخاب و معرفی شود.

ضمن اینکه براساس پیگیری‌ها مشخص شد نام‌های مطرح شده از روز گذشته تنها تلاشی از سوی برخی ایجنت‌ها برای معرفی گزینه‌های مدنظرشان به باشگاه استقلال است.

تیم فوتبال استقلال عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف چادرملو می‌رود تا خود را برای بازی با ذوب آهن آماده کند.

برچسب ها: استقلال ، لیگ برتر
ارسال به دوستان
قالیباف از بیروت راهی ژنو شد هوش مصنوعی، واقعیت را به چالش می‌کشد؛ رونالدو و مسی در نقش موزیسین (فیلم) استقلال در محاصره دلالان؛ از استراماچونی تا برانکو انتخاب رئیس جمهوری لبنان در چه مسیری است؟ جنیفر لوپز : دیگر شوهر نمی‌خواهم ؛ تمام دنیای لعنتی من منفجر شده افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۲۵۵ نفر برنامه مخفی روسیه : استخدام زنان آفریقایی برای مونتاژ پهپاد شاهد طلسم‌شکنی یا تداوم سلطه؟ تقابل لهستان و پرتغال با محوریت رونالدو و لواندوفسکی بورل: ممنوع شدن فعالیت آنروا توسط اسرائیل پیامدهای فاجعه‌باری خواهد داشت نگرانی گاریدو از لو رفتن ترکیب پرسپولیس؛ جستجو برای یافتن جاسوس در تمرینات آقای رئیس جدید سازمان سینمایی از مدیرانی که خودشان را «آقای» خطاب می‌کند دوری کنید ماجرای بیرانوند و پرسپولیس وارد فاز جدیدی شد؛ احتمال محرومیت قطعی و زندان برای دروازه‌بان ملی‌پوش؟ نروژ دیپلمات‌ های خود را از لبنان خارج می‌کند پدر سون هیونگ مین: از قهرمانی تا محکومیت فروش بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در حراج تهران/ فرمانفرماییان، آغداشلو و درخشانی در صدر