۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۰۲۸
انتشار: ۱۹:۰۷ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳

جنگ روایت‌ها در پرونده بیرانوند؛ پرسپولیس به دنبال تشدید مجازات

جنگ روایت‌ها در پرونده بیرانوند؛ پرسپولیس به دنبال تشدید مجازات
پرونده انتقال علیرضا بیرانوند به تراکتور به جنگی حقوقی تبدیل شده است. در حالی که بیرانوند اتهاماتی را علیه مدیران سابق پرسپولیس مطرح کرده، این باشگاه نیز به دنبال تشدید حکم محرومیت او است.

علیرضا بیرانوند همچنان درگیر پرونده مرتبط با انتقال جنجالی‌اش از پرسپولیس به تراکتور است و به نظر می‌رسد که روزهای پرماجرایی هم در انتظار او است.

به گزارش فوتبال 360، بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فوتبال ایران با ثبت جابه‌جایی‌های پرشمار و البته جنجالی همراه بود. در بازاری که رامین رضاییان در انتقالی غیرمنتظره از سپاهان به استقلال پیوست و آبی‌پوش شد و نامش به فهرست یاغی‌های فوتبال ایران اضافه گردید، جنجالی‌ترین انتقال بدون‌شک در مسیر تهران - تبریز رقم خورد؛ جایی‌که مسئولان باشگاه تراکتور موفق شدند با علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی به توافق برسند و او را در کنار دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی از پرسپولیس جذب کردند.

بیرانوند در حالی به تراکتور پیوست که یک فصل دیگر از قرارداد همکاری او با سرخ‌پوشان پایتخت مانده بود و جالب آنکه با وجود ادعاهای مطرح‌شده از سوی علیرضا بیرانوند مبنی بر ادامه همکاری با پرسپولیسی‌ها، او یک تصمیم جنجالی گرفت و با طرح این مسئله که مطالبات‌اش به طور کامل پرداخت نشده، قراردادش با سرخ‌پوشان پایتخت را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد و به تراکتور پیوست. فسخ قرارداد انجام‌شده از سوی بیرانوند، نقطه شروع حواشی در بازار تابستانه بود و همچنان تبِ این حواشی داغِ داغ است.

حکمی که صادر شد و جنجال‌ها را بیشتر کرد!

کمیته تعیین‌وضعیت فدراسیون فوتبال بعد از بررسی ابعاد مختلف پرونده و البته ادعاهای مطرح‌شده از سوی طرفین دعوا (مسئولان باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند) هفته گذشته یک رأی جنجالی صادر کرد و علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور را به پرداخت حدود 20 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم نمود؛ البته که در این میان، محرومیتی 4 ماهه هم علیه بیرانوند وضع شد که این محرومیت به مدت یک‌سال تعلیق‌شده که حکم تعلیقی صادره علیه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و تراکتور، جنجال‌آفرین شده است.

پرسپولیسی‌ها به دنبال تشدید حکم در استیناف!

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس بعد از صدور حکم علیه علیرضا بیرانوند، مصاحبه‌ای جنجالی را انجام داد و در این مصاحبه، علیه ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال موضع گرفت و حکم صادره را سیاسی خواند. بعد از آن هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد و مسئولان باشگاه تاکید کردند که باید برای تشدید حکم، اعتراضات لازم صورت گیرد که بعد از جمع‌آوری اسناد و مدارک، گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها رسماً اعتراض خود را به کمیته استیناف برده‌اند و امیدوارند که حکم صادره علیه بیرانوند در این کمیته تشدید شود.

وضع شکایت جدید علیه بیرانوند؛ کار به دادگاه کشید

علیرضا بیرانوند در اولین مصاحبه خود بعد از حکم صادره از سوی کمیته تعیین‌وضعیت، اتهامی جنجالی را علیه اعضای هیات‌مدیره پیشین پرسپولیس مطرح کرد و آن‌ها را متهم به دریافت رشوه کرد. او حتی مدعی شد که ویدئویی هم از مدیران باشگاه در این زمینه دارد که در صورت نیاز، منتشر خواهد کرد! بلافاصله بعد از اظهارات، کمیته اخلاق بیرانوند را فرا خواند و گفته می‌شود در کنار این احضار، مدیران وقت باشگاه پرسپولیس هم شکایتی حقوقی را علیه علیرضا بیرانوند تنظیم کرده‌اند و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در دادگاه باید پاسخگوی اتهام جنجالی خود باشد که باید دید فرجام این پرونده جنجالی به کجا ختم می‌شود و آیا محرومیت تعلیقی بیرانوند به حالت اجرایی تغییر وضعیت می‌دهد یا دروازه‌بان خبرساز تیم ملی می‌تواند معادلات را به سود خود تغییر بدهد و با ارائه اسناد و مدارک، مدیران باشگاه پرسپولیس را در این پرونده جنجالی شکست بدهد!

ارسال به دوستان
پیکر شهید نیلفروشان چهارشنبه در قم تشییع می‌شود هشدار جدی: هوش مصنوعی در خدمت کلاهبرداری؛ مراقب تماس‌های جعلی باشید دارچین، ادویه‌ای جادویی با خواص درمانی شگفت‌انگیز حزب‌الله لبنان: پادگان آموزشی تیپ گولانی را هدف قرار دادیم ادعای زلنسکی: کره شمالی به روسیه نیرو فرستاد پنتاگون : آمریکا سامانه ضد موشکی تاد را در اختیار اسرائیل قرار می دهد پرواز CR7 روی مچ دست؛ رونالدو ساعت لوکسی با طرح گل تاریخی‌اش رونمایی کرد (+عکس و فیلم) رادیو ارتش اسرائیل: حزب‌الله در حمله به حیفا، سامانه پدافند هوایی ما را فریب داد مدافع سابق استقلال: فسخ قراردادم ربطی به تتو نداشت، من عذرخواهی کردم حمله حزب‌ الله به تیپ گولانی/ 15 کشته و 67 زخمی تاکنون (+فیلم) پزشکیان : همه مدیران آستین خود را بالا بزنند خواننده پیشکسوت ایرانی درگذشت صدای ماندگار خاموش شد؛ امین‌الله رشیدی درگذشت یحیی گل‌محمدی: سرت سلامت گرگ پارسی؛ حمایت ویژه از هادی چوپان (+عکس) کلاهبرداری 300 میلیارد تومانی با وعده فروش وام در همدان/ دستگیری 11 نفر