۲۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۲۸۶
انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳

مصدومیت یامال جدی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم؛ ستاره بارسا ال‌کلاسیکو را هم از دست می‌دهد؟

مصدومیت یامال جدی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم؛ ستاره بارسا ال‌کلاسیکو را هم از دست می‌دهد؟
خبر بد برای بارسلونا! مصدومیت لامین یامال، ستاره جوان کاتالان‌ها، جدی‌تر از آن چیزی است که قبلاً اعلام شده بود.

یک رسانه اسپانیایی مدعی شد که آسیب‌دیدگی ستاره جوان بارسلونا بیشتر از تخمین‌های اولیه است و به همین دلیل او بازی بعدی کاتالان‌ها را از دست می‌دهد.

به گزارش تسنیم، در حالی که اعلام شده بود خروج لامین یامال از اردوی تیم ملی اسپانیا برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی در نتیجه ضربات وارد آمده به او در بازی اخیر ماتادورها برابر دانمارک در لیگ ملت‌های اروپا بوده است، اکنون نشریه آ اس اسپانیا مدعی شده است که موافقت پزشکان تیم ملی اسپانیا با خروج این بازیکن در واقع به دلیل اطلاع از آسیب‌دیدگی او بوده است، نه درخواست بارسایی‌ها.

طبق گزارش نشریه مادریدی، یامال از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیتی عضلانی شده است که مانع از حضورش در تمرینات شده است و به همین دلیل او نه تنها نمی‌توانست اسپانیا را در بازی بعدی‌اش همراهی کند بلکه نخواهد توانست برای بارسلونا در بازی برابر سویا در هفته هشتم لالیگا به میدان برود. این در حالی است که کاتالان‌ها هفته آینده در لیگ قهرمانان اروپا هم میزبان بایرن مونیخ خواهند بود.

آ اس برای نگران کردن طرفداران بارسلونا پا را حتی فراتر گذاشته و نوشته است که هیچ تضمینی وجود ندارد که یامال اولین ال‌کلاسیکوی فصل که شنبه 5 آبان در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود را هم از دست ندهد.

ارسال به دوستان
ترامپ، از هریس خواست تا تست هوش بدهد گوترش حمله گسترده اسرائیل به شمال غزه را محکوم کرد نتانیاهو رسما نیروهای یونیفل را تهدید کرد تماس تلفنی وزیر خارجه چین با همتای ایرانی و اسرائیلی در یک روز /  وزیر خارجه چین : همه طرف های درگیری ایران - اسرائیل، از تنش دوری کنند حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه گندوز با کلین‌شیت درخشان، الجزایر را به پیروزی رساند؛ ستاره پرسپولیس در اوج استقلال در انتظار سرمربی خارجی؛ هواداران چشم به راه اعلام رسمی گندوز درخشش در پرسپولیس را به تیم ملی برد؛ حضور ثابت در ترکیب الجزایر پیکر شهید نیلفروشان به کربلا منتقل شد روایت دست اول عضو حزب الله از روز انفجار پیجرها: پیام با فونت ریز فرستاده شده بود گواردیولا، گزینه رویایی انگلیس؟ آینده سرمربی سیتیزن‌ها در هاله‌ای از ابهام تروئیکای اروپایی و ایتالیا حمله اسرائیل به یونیفل را محکوم کردند ۱۸ شهید در حمله اسرائیل به یک روستا در لبنان سرمربی تیم ملی پرتغال: رونالدو برای ما همچون یک بازیکن زیر 25 سال است نایب‌ رئیس شورای امنیت روسیه: مذاکرات هسته‌ای با آمریکا به مثابه گفت‌وگو با هیتلر است