۲۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۲۹۴
انتشار: ۱۷:۳۷ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۳

یامال، پدیده بی‌نظیر؛ ارزش او 600 برابر امباپه در 17 سالگی است

یامال، پدیده بی‌نظیر؛ ارزش او 600 برابر امباپه در 17 سالگی است
لامین یامال، ستاره درخشان بارسلونا، با افزایش باورنکردنی ارزش خود، به گران‌ترین بازیکن 17 ساله تاریخ فوتبال تبدیل شده است. ارزش یامال در حال حاضر 600 برابر کیلیان امباپه در همین سن است و این نشان از پتانسیل فوق‌العاده این بازیکن جوان دارد.

بهترین فوتبالیست اسپانیا در سن 17 سالگی از لحاظ پولی تمام ستارگان تاریخ فوتبال را کنار زد.

به گزارش فارس، ارزش لامین یامال ۱۷ساله به 150 میلیون یورو افزایش یافت تا در این سن از «تمام ستارگان سرشناس تاریخ فوتبال ارزشمندتر» شود.

یامال در طول یک سال و نیم ارزش خود را صفر به 150 میلیون یورو افزایش داد تا با رشدی نجومی ارزشمندترین فوتبالیست تاریخ اسپانیا شناخته شود.

ستاره بارسلونا با درخشش به همراه تیم ملی اسپانیا قهرمان یورو 2024 شد. عملکرد خیره کننده یامال در طول یک سال گذشته باعث شده تا شانس اول کسب جایزه پسر طلایی بهترین فوتبالیست جوان دنیا شود.

یامال، پدیده بی‌نظیر؛ ارزش او 600 برابر امباپه در 17 سالگی است

نشریه اسپورت می‌نویسد که با مقایسه ارزش یامال با امباپه، ستاره رئال در سن 17 سالگی متوجه می‌شوید که قیمت یامال 600 برابر بیشتر از او(250 هزار یورو) است.

بر اساس گزارش رسانه ایالت کاتالونیا، ارزش یامال در سن 17 سالگی به ترتیب 550 برابر هالند(300 هزار یورو)، 500 برابر هازارد(400 هزار یورو)، 150 برابر نیمار(یک میلیون یورو)، 150 برابر رودریگو(یک میلیون یورو)، 6 برابر بلینگام(27 میلیون یورو) و 3 و نیم برابر آنسو فاتی(40 میلیون یورو) است.

یامال، پدیده بی‌نظیر؛ ارزش او 600 برابر امباپه در 17 سالگی است

ارسال به دوستان
نتانیاهو رسما نیروهای یونیفل را تهدید کرد تماس تلفنی وزیر خارجه چین با همتای ایرانی و اسرائیلی در یک روز /  وزیر خارجه چین : همه طرف های درگیری ایران - اسرائیل، از تنش دوری کنند حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه گندوز با کلین‌شیت درخشان، الجزایر را به پیروزی رساند؛ ستاره پرسپولیس در اوج استقلال در انتظار سرمربی خارجی؛ هواداران چشم به راه اعلام رسمی گندوز درخشش در پرسپولیس را به تیم ملی برد؛ حضور ثابت در ترکیب الجزایر پیکر شهید نیلفروشان به کربلا منتقل شد روایت دست اول عضو حزب الله از روز انفجار پیجرها: پیام با فونت ریز فرستاده شده بود گواردیولا، گزینه رویایی انگلیس؟ آینده سرمربی سیتیزن‌ها در هاله‌ای از ابهام تروئیکای اروپایی و ایتالیا حمله اسرائیل به یونیفل را محکوم کردند ۱۸ شهید در حمله اسرائیل به یک روستا در لبنان سرمربی تیم ملی پرتغال: رونالدو برای ما همچون یک بازیکن زیر 25 سال است نایب‌ رئیس شورای امنیت روسیه: مذاکرات هسته‌ای با آمریکا به مثابه گفت‌وگو با هیتلر است اردوغان: تل‌آویو خواهان صلح نیست نتانیاهو: ما بهای دردناکی می‌پردازیم