۲۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۲۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۵۲۴
انتشار: ۱۴:۵۷ - ۲۴-۰۷-۱۴۰۳

نتایج میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی از طرف صداوسیما ؛ ۳۰ میلیون مخاطب و ۴۰۰ میلیون بازدید

نتایج میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی از طرف صداوسیما ؛ ۳۰ میلیون مخاطب و ۴۰۰ میلیون بازدید
بر اساس اعلام مرکز تحقیقات صداوسیما، مجموعه نمایشی «طوبی» توانسته است جامعه آماری ۳۰ میلیون مخاطب را از آن خود کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی سیما در اقدامی که کمتر در مدت اخیر شاهد بوده ایم، درصد مخاطب یک سریال خاص را در خبری مجزا منتشر کرد. در یک هفته اخیر میزان مخاطبان برنامه های تلویزیونی در پی انجام یک نظرسنجی از دانشجویان، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته بود و انتشار این خبر از سوی روابط عمومی تلویزیون می تواند واکنش به این جریان باشد. ضمن اینکه آمار مخاطبان سریال «طوبی»، چند روز قبل در دیدار رییس صداوسیما با عوامل سریال در سخنان پیمان جبلی هم مورد توجه قرار گرفته بود.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز تحقیقات صداوسیما، مجموعه نمایشی «طوبی» توانسته است جامعه آماری ۳۰ میلیون مخاطب را از آن خود کند.

در مطلب ارسالی توسط روابط عمومی معاونت سیما آمده است:

«بر اساس گزارش منتشرشده اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی، که به بررسی «میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی» پرداخته است، بیش از ۶۰ هزار محتوای تقطیع‌شده از این سریال که در پنج بستر تلگرام، توئیتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده، در مجموع ۴۰۰ میلیون بازدید را به خود اختصاص داده است.

این میزان مشاهده محتوا در فضای مجازی نشان‌دهنده استقبال خوب از این مجموعه نمایشی در میان مخاطبان است که طوبی را به پربازدیدترین و محبوب‌ترین سریال رسانه ملی در میان کاربران فضای مجازی در سال ۱۴۰۳ تبدیل کرده است.

همچنین تعداد نظرات منتشرشده ذیل محتوای مرتبط با سریال ۶۰۰ هزار مورد بوده و محتواهای تقطیع شده درمجموع ۱۰ میلیون لایک از سوی کاربران دریافت کرده‌اند.»

پیمان جبلی در آستانه پخش سریال طوبی به بازدید از پشت صحنه این سریال رفته بود. همچنین چند شب گذشته در نشستی با حضور رییس سازمان صدا و سیما از عوامل و بازیگران این مجموعه پر مخاطب تلویزیونی تقدیر به عمل آمد.

سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی از اواسط مرداد ماه پخش خود را آغاز کرد. در این سریال که داستانی از دهه ۵۰ تا ۸۰ را روایت می‌کند، بازیگرانی چون رحیم نوروزی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی و ... بازی کرده‌ان

ارسال به دوستان