۲۵ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
کد خبر ۱۰۰۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۵-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۷۸۷
انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۵-۰۷-۱۴۰۳

رهبر انقلاب امام جمعه جدید زنجان را منصوب کردند

رهبر انقلاب امام جمعه جدید زنجان را منصوب کردند
رهبر انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی را به امامت جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه در استان منصوب کردند.
حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی با حکم رهبر انقلاب به عنوان امام جمعه شهر زنجان منصوب شد.
 
به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی را به امامت جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه در استان منصوب کردند. 
 
متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب حجة‌الاسلام آقای سید مصطفی حسینی دامت افاضاته
 
با کناره‌گیری جناب حجة‌الاسلام آقای علی خاتمی دام‌توفیقه جناب عالی را که دارای شایستگی‌های لازم و سوابق مدیریتی و خدماتی بویژه در عرصه‌ی خدمات قرآنی میباشید به امامت جمعه‌ی شهر زنجان و نمایندگی خود در آن استان منصوب میکنم. مردم عزیز زنجان که به ولایتمداری و محبت اهل بیت علیهم‌السلام شهره‌اند، در حوادث گوناگون دوران انقلاب و پس از آن تا امروز، با صداقت و شجاعت، راه روشن آن بزرگواران را پی‌گرفته‌اند. انتظار از جایگاه امامت جمعه‌ی آن منطقه که خاستگاه بزرگان علمی و دینی است، تلاش برای پرورش استعدادها و ارتقاء فکری و علمی و عملی در عرصه‌ی دین و سیاست و شناختها و معنویتها است. جوانان پاک‌نهاد را گرامی بدارید؛ با متن مردم از همه‌ی طبقات نشست و برخاست کنید؛ به تبلیغ عملی دین اهتمام بورزید؛ و محتوای خطبه‌ها و بیانات را به نصاب غنای لازم برسانید. توفیقات شما را از خداوند مسألت میکنم.
 
سیدعلی خامنه‌ای
۲۷ مهر ۱۴۰۳
ارسال به دوستان
شادی رضایی: تلاش می‌کنیم تیمی درخور پرسپولیس بسازیم قهرمان آسیا در آستانه سقوط؛ هشتگ اخراج سرمربی تیم ملی قطر داغ شد شکست سنگین پروژه گران‌قیمت عربستان؛ مانچینی در آستانه اخراج سفیر ایران در کابل: خبر جان باختن ده‌ها اتباع غیر قانونی در مرز سراوان صحت ندارد مسی در تعقیب رونالدو: با شکستن رکورد علی دایی، به جایگاه دوم رسید یک کارشناس بازار مسکن: دوره انتظار برای خرید مسکن با حق مسکن فیش حقوقی ۵۸۰ سال است! مسی: تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم، به بازی ادامه می‌دهم دغدغه‌های مالی قهرمان پرتاب وزنه؛ از اجاره خانه تا هزینه‌های اردو استقلال به دنبال سرمربی جدید؛ سه گزینه در آستانه انتخاب مهم رفتن به جام جهانی است/ مربی تیم ملی حتما نباید محبوب‌القلوب باشد پروژه‌ی جدید سهراب پورناظری با بیش از ۱۴۰ هزار بیننده، به اتمام می‌رسد تغییرات کارساز قلعه‌نویی، کلید پیروزی پرگل برابر قطر قبل از این سن اقدامات پیشگیری از پوکی استخوان انجام شود اعلام تعداد نظامیان مجروح ارتش اسرائیل از ابتدای جنگ ورود یک میلیون تبعه افغانستانی به ایران در شش ماهه اول ۲۰۲۴