۲۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۲۶-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۶۱۲۸
انتشار: ۱۹:۳۱ - ۲۶-۰۷-۱۴۰۳

قلعه‌نویی از منتقدان منصف تشکر کرد؛ پایان حواشی پس از پیروزی مقابل قطر

قلعه‌نویی از منتقدان منصف تشکر کرد؛ پایان حواشی پس از پیروزی مقابل قطر
امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران، در پستی اینستاگرامی به حواشی ایجاد شده پس از پیروزی مقابل قطر پایان داد و از منتقدان منصف و اعضای تیمش تشکر کرد.

سرمربی تیم ملی در پستی اینستاگرامی از منتقدان منصف خود و اعضای تیمش تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، واکنش امیر قلعه‌نویی و بازیکنان تیم ملی بعد از برد مقابل قطر به برخی منتقدان و محمد سیانکی گزارشگر مسابقه حواشی زیادی را طی یکی دو روز گذشته ایجاد کرده است.

واکنش‌ها به اظهارات قلعه‌نویی و ملی‌پوشان همچنان ادامه دارد و در چنین شرایطی سرمربی تیم ملی ایران در پستی اینستاگرامی سعی کرد به حواشی پایان بدهد.

قلعه‌نویی در پست تشکر آمیز خود نوشته است: «می‌خواهم از شما فرزندانم تشکر کنم؛ نه برای پیروزی که برای متوقف نشدن. با همه دردسرها و کاستی‌ها باز هم کار خود را انجام دادید و مسئولیت پذیر بودید. همیشه نتایج بازتاب شکست‌ناپذیری نیستند و آنچه در دل شماست ما را قدرتمندتر می‌کند.»

او در بخش آخر نوشته خود آورده است: «از منتقدان منصف و اصحاب رسانه هم چه در مطبوعات و چه برنامه‌های تلویزیونی - به خصوص مسئولان، گزارشگران و مجریانی که دلشان برای ایران می‌تپد - به خاطر روشن‌تر کردن مسیری که در آن قرار داریم و اصلاح اشتباهاتمان تشکر می‌کنم.»

پایان متن امیر قلعه‌نویی با این جمله است: «تیم‌ملی برای همه است و خاطرات ما از آن مشترک خواهد بود.»

قلعه‌نویی از منتقدان منصف تشکر کرد؛ پایان حواشی پس از پیروزی مقابل قطر

ارسال به دوستان
راز رفتن رونالدو به النصر فاش شد: رقابت با مسی نتانیاهو: یحیی السنوار به دست نظامیان ما ترور شد ژاپن ایرلاینز با هویتی نو به استقبال آینده می‌رود (+عکس) کامبک شیرین استقلال خوزستان مقابل مس رفسنجان عکسی دیده نشده از جوانی یحیی سنوار گوترش: مردم نوار غزه با سطوح فاجعه‌ باری از گرسنگی مواجه هستند/ گذرگاه‌ ها باید فوراً باز شوند نشریه مارکا حکم را صادر کرد: مسی بهترین است (+فیلم) کشف شگفت‌انگیز پزشکی: مردی با سه آلت تناسلی! اتفاق عجیب در پرواز سریلانکا ایرلاینز : کمک خلبان که از دستشویی برگشت، خلبان او را از کابین اخراج کرد ناسا برای حل مشکل قدیمی در کره ماه جایزه ۳ میلیون دلاری تعیین کرد یحیی سنوار کیست؟ «طرح بزرگ خدا: جنگ کافران با مؤمنان»؛ آیت‌الله میرباقری: در وضعیتی مثل جنگ خندق هستیم حواشی استقلال ادامه دارد؛ حسینی از دور به تیمش روحیه داد (+عکس) کمیته انضباطی استقلال درباره حسینی تصمیم‌گیری می‌کند ۵ کشته و ۲۴ زخمی؛ جدیدترین تلفات ارتش اسرائیل در جبهه لبنان