۳۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۰۷۷
انتشار: ۱۵:۳۵ - ۳۰-۰۷-۱۴۰۳

بازگشت نیمار؛ تهدیدی برای آرامش الهلال؟

بازگشت نیمار؛ تهدیدی برای آرامش الهلال؟
بازگشت نیمار به ترکیب الهلال که با امیدهای زیادی همراه بود، حالا با نگرانی‌هایی روبرو شده است.

یک رسانه معتبر عربی می‌نویسد که بازگشت ستاره برزیلی به ترکیب الهلال «نظم رختکن را بهم می‌ریزد».

به گزارش فارس؛ «شبح پاریس الهلال را تهدید می‌کند»، این گزارش امروز (دوشنبه) سایت الکوره از خبر بد بازگشت نیمار به ترکیب غول فوتبال عربستان است.

نیمار در مدت یک سال برای الهلال تنها 5 بازی انجام داد و 99 درصد بازی‌ها را از دست داد.

نیمار سال گذشته با مبلغ 90 میلیون یورو از پاری‌سن‌ژرمن به الهلال منتقل شد تا گران‌قیمت ترین خرید تاریخ لیگ فوتبال عربستان لقب گرفت.

اما ستاره برزیلی در ابتدای حضورش رباط صلیبی پاره کرد و بعد  از 13 ماه دوری هفته گذشته به تمرینات گروهی الهلال اضافه شد.

سایت الکوره می‌نویسد که الهلال در مدت غیبت نیمار با هدایت ژسوس یک تیم شکست‌ناپذیر شد و در مدت یک سال تنها دو باخت داشت.

بر اساس گزارش این سایت عربی، بازگشت نیمار به ترکیب الهلال «تهدیدی برای سیستم انضباطی ژسوس» است چون ستاره برزیلی در زمان حضورش در پاریس هم با امباپه و کاوانی مشکلاتی زیادی داشت و رختکن را بهم ریخت.

برچسب ها: نیمار ، الهلال
ارسال به دوستان
کارشناس داوری فوتبال: داور ژاپنی بازی را عالی مدیریت کرد؛ گل السد صحیح بود وزیر کشور: اخراج اتباع غیر مجاز، اولویت اول است اصابت موشک بالستیک به تل آویو ساختار رهبری فعلی حماس بنا به تصور رسانه عبری زبان آغاز به کار نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ با محوریت امنیت و ایمنی در مصلی امام خمینی «ره» (عکس) پرسپولیس در قطر مغلوب شد؛ سرخ‌ها به قعر جدول نزدیک‌تر شدند در دیدار رئیس سازمان سینمایی با مدیران معاونت سیما چه گذشت؟ دیدار عراقچی با پادشاه بحرین / عیسی بن سلمان آل خلیفه: به دنبال زندگی عزتمندانه برای تمام مردم منطقه هستیم تکذیب قرارداد ۷۰ میلیاردی رضاییان با استقلال؛ رقم قرارداد ۳۵ میلیارد تومان است تعطیلی لیگ برتر هندبال بانوان به دلیل حضور در مسابقات آسیایی کوبا وارد سومین شب متوالی خاموشی سراسری شد در آغوش گرفتن مثل ویتامین برای بدن لازم است نتایج اولیه انتخابات پارلمانی کردستان عراق؛ حزب دموکرات پیشتاز است جاده کرج - چالوس لغزنده شد سونامی طلاق در بایرن مونیخ! کیم مین جائه هم از همسرش جدا شد