۰۲ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۷۰۷
انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳

رویاهای بزرگ افغانستان؛ میزبانی جام جهانی در آینده

رویاهای بزرگ افغانستان؛ میزبانی جام جهانی در آینده
افغانستان چشم‌انداز جاه‌طلبانه‌ای را برای خود ترسیم کرده است: میزبانی جام جهانی فوتبال.

افغانستان معتقد است که این کشور در آینده می‌تواند میزبان جام جهانی باشد.

به گزارش ایسنا، سایت اکسپرس روسیه گزارش داد، احمدالله واثق، سرپرست وزارت فرهنگ و ورزش افغانستان ابراز امیدواری کرد این کشور در آینده میزبانی جام جهانی فوتبال را عهده‌دار شود. او در پاسخ به این سوال که افغانستان قادر است در آینده میزبان یک تورنمنت مهم مثل جام جهانی باشد یا خیر؟ گفت: البته که می‌شود. ما چنین طرحی داریم. امیدواریم بتوانیم به این هدف برسیم اما اکنون آماده نیستیم چون مشکلات اقتصادی برای افغانستان وجود دارد ولی ما در حال کار روی این موضوع هستیم و چنین طرحی وجود دارد.

او افزود: برای بسیاری از کشورهای دیگر هم اکنون چنین فرصتی نیست ولی ما سعی می‌کنیم میزبانی بازی‌ها را بر عهده بگیریم تا ورزشکارانی از کشورهای مختلف بتوانند در آن شرکت کنند. چنین امیدی وجود دارد.

ارسال به دوستان
جنایت هولناک در چیتگر؛ جسدی سوخته در پارک پیدا شد عراقچی: هیچ فرصتی را برای دفاع از منافع ایران جزایر سه‌گانه ایرانی از دست نمی‌دهیم سوت بازی استقلال با خیبر در دستان وحید کاظمی ادعای جدید آمریکا: کره شمالی نیرو به روسیه اعزام کرده است حزب‌الله لبنان شهادت سید هاشم صفی الدین را تأیید کرد رییس پلیس راهور فراجا: مشکل شماره‌گذاری «رانا» ارتباطی به پلیس راهور ندارد ایران و امارات در کازان به دنبال گسترش روابط؛ تاکید بر حل اختلافات ایران در آستانه بارش‌های شدید و کاهش دما؛ هشدار هواشناسی دیدار خانواده شهیدان کرباسی و عواضه با رهبر معظم انقلاب (عکس) تکذیب ادعای سرقت شادمهر و مهستی از مریم حیدرزاده (+عکس) حمله تروریستی به تاسیسات هوافضایی ترکیه؛ ۳ کشته و ۱۴ زخمی (+فیلم و عکس) اعلام برترین‌ برنامه‌های رادیو تلویزیونی آسیا ؛ ۲ جایزه سهم صداوسیما هشدار هواشناسی: بارش باران و برف در راه تهران پزشکیان در اجلاس بریکس: بریکس نباید فقط یک باشگاه گفتگو باشد درگذشت ناصر جهان‌آرا، استاد برجسته پیانو ایران