۰۲ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۷۲۵
انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳

حمله تروریستی به تاسیسات هوافضای ترکیه؛ ۳ کشته و ۱۴ زخمی (+فیلم و عکس)

حمله تروریستی به تاسیسات هوافضای ترکیه؛ ۳ کشته و ۱۴ زخمی (+فیلم و عکس)
علی یرلیکایا، وزیر کشور ترکیه، در یک پست شبکه اجتماعی، از حمله تروریستی به تاسیسات هوافضای "کاهرامان کازان" خبر داد.

خبرگزاری آناتولی به نقل از وزیر کشور ترکیه از حمله تروریستی به تاسیسات “کاهرامان کازان” متعلق به شرکت سهامی صنایع هوا فضای ترکیه خبر داد.

به گزارش عصرترکیه،‌ بر اساس پستی که علی یرلیکایا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته، حمله با انفجار بمب در دروازه ورودی واقع در بلوار هوانوردی آغاز شده و پس از آن پرسنل به پناهگاه منتقل شده اند . او تاکید کرده که در این حمله عده ای شهید و زخمی شده اند .

همچنین مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست از شهروندان خواسته به ادعاهای بی اساس در مورد آنچه در این حادثه  رخ داده است توجه نکرده و تنها به منابع رسمی اعتماد کنند.

وزیر کشور ترکیه هم اکنون از کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن ۱۴ تن دیگر در پی حمله تروریستی به مقر شرکت صنایع هوافضای توساش در این کشور خبر داد.

  شبکه «خبر تورک»، شامگاه امروز (چهارشنبه)، بدون اشاره به جزئیات بیشتر گزارش داد در حمله تروریستی به شرکت صنایع هوافضای ترکیه در منطقه قهرمان کازان، تعدادی گروگان گرفته‌ شده‌اند.

حمله تروریستی به تاسیسات هوافضایی ترکیه؛ ۳ کشته و ۱۴ زخمی (+فیلم و عکس)

رسانه‌های ترکیه‌ای می‌گویند گروه ویژه‌ای از نیروهای امنیتی این کشور به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وزیر دادگستری ترکیه با انتشار بیانیه‌ای رسما این حادثه را تروریستی اعلام کرد.

هیچ گروهی مسئولیت این حمله را تا لحظه انتشار این گزارش برعهده نگرفته است.

تصویر اولیه از عناصر تروریستی در آنکارا
تصویر اولیه از عناصر تروریستی در آنکارا
ارسال به دوستان
زمستان زودرس و افزایش مصرف گاز کولاک شدید، محور پونل - خلخال را بست آموس هوکشتاین و تحرکات منطقه‌ای... حرف آخر را چه کسی می‌زند؟ جمشیدی که خم نشد/ خوانشی از ویديوی جدیدی از جمشید هاشم‌پور آلمان: ۶۰ میلیون یورو به لبنان کمک می‌کنیم تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی مسائل جزایر سه گانه ایرانی تصادف مرگبار در جاده قوچان؛ یک کشته و هشت مصدوم تغییرات جدید در ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۴؛ اصلاحات دفترچه راهنما منتشر شد جنایت هولناک در چیتگر؛ جسدی سوخته در پارک پیدا شد عراقچی: هیچ فرصتی را برای دفاع از منافع ایران جزایر سه‌گانه ایرانی از دست نمی‌دهیم سوت بازی استقلال با خیبر در دستان وحید کاظمی ادعای جدید آمریکا: کره شمالی نیرو به روسیه اعزام کرده است حزب‌الله لبنان شهادت سید هاشم صفی الدین را تأیید کرد رییس پلیس راهور فراجا: مشکل شماره‌گذاری «رانا» ارتباطی به پلیس راهور ندارد ایران و امارات در کازان به دنبال گسترش روابط؛ تاکید بر حل اختلافات