۰۳ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۸۱۸
انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۳

وکیل شخصی سابق ترامپ همه چیزش را از دست داد

وکیل شخصی سابق ترامپ همه چیزش را از دست داد
رودی جولیانی، که زمانی وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بود، آنها را به کذب متهم کرده بود که در جریان انتخابات سال ۲۰۲۰ آرا را دستکاری کرده‌اند.
قاضی به رودی جولیانی، وکیل پیشین دونالد ترامپ، دستور داده است آپارتمان خود در منهتن نیویورک و شمار دیگری از تعلقات ارزشمند خود را به دو پرسنل انتخاباتی که به خاطر افترا از او شکایت کرده بودند تحویل دهد.
 
روبی فریمن و شِی ماس سال پیش از آقای جولیانی شکایت کردند و دادگاه با پرداخت جریمه ۱۴۰ میلیون دلاری از سوی آقای جولیانی که آنها درخواست کرده بودند موافقت کرد.
 
رودی جولیانی، که زمانی وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بود، آنها را به کذب متهم کرده بود که در جریان انتخابات سال ۲۰۲۰ آرا را دستکاری کرده‌اند.
 
علاوه بر آپارتمان، قاضی دادگاه فدرال روز سه‌شنبه رای داد که آقای جولیانی باید ساعت‌ها، مبلمان و کلکسیونی از یادگاری‌های ورزشی را به خانم فریمن و خانم ماس تحویل دهد.
 
قاضی دستور داد که این دو همچنین باید دو میلیون دلاری را دریافت کنند که شهردار سابق نیویورک می‌گوید کمپین ۲۰۲۰ ترامپ به او بدهکار است.
 
روبی فریمن و شی ماس ماه پیش از دادگاه خواستند برخی از دارایی‌های آقای جولیانی، از جمله چندین ملک او در نیویورک و پام بیچ در فلوریدا، ده‌ها ساعت لوکس، یک مرسدس بنز و اقلام شخصی او را ضبط کند.
 
به گزارش شبکه سی‌بی‌اس آمریکا آقای جولیانی هفت روز وقت دارد دارایی‌های خود از جمله آپارتمان مجلل در منهتن که قبلا می‌خواست برای شش میلیون دلار بفروشد را تحویل دهد. تصمیم‌گیری در مورد سایر دارایی‌ها مثل ویلای او در پام بیچ در جریان است.
 
آقای جولیانی در ماه ژوئیه بعد از مشکلات حقوقی به وجود آمده به دلیل اظهارات کذب درباره شکست آقای ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ پروانه وکالت را از دست داد.
 
در تحولی جدا او در مقابل ۹ اتهام تخلف در آنچه دادستان‌ها «دسیسه برگزینندگان ساختگی» برای اعلام ترامپ به عنوان نامزد برنده در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آریزونا می‌خوانند، اعلام بی‌گناهی کرده است.
 
آقای جولیانی به خاطر نقش ادعایی خود در این طرح به همراه ۱۷ نفر دیگر متهم شده است.
 
او سال پیش بعد از محکومیت در پرونده افترا در مقابل روبی فریمن و شِی ماس، اعلام ورشکستگی کرد.
 
این دو زن گفتند که بعد از اظهارات آقای جولیانی درباره دستکاری آرا با تهدید و آزار روبرو شدند.
 
یک قاضی فدرال در ماه ژوئیه درخواست او برای اعلام ورشکستگی را رد کرد که او را در برابر بدهکارانش آسیب‌پذیر کرده است.
 
منبع: bbc
ارسال به دوستان
لیام نیسون زمان بازنشستگی از فیلم اکشن را اعلام کرد ؛ نمی‌شود مخاطب را فریب داد ۷۲ ساله هستم زندگی هاشم صفی‌الدین، از قم تا لبنان/ انجمن خانوادگی صفی‌الدین چیست؟ (+عکس) پزشکیان می تواند با بریکس ، تحریم ها را دور بزند؟ مکمل‌های ورزشی با سلامت بدنسازان در دوران پیری چه می‌کند؟ گرفتگی رگ‌های قلب چه علائمی دارد؟ سناتور جمهوری خواه : عادی‌سازی روابط ریاض - تل آویو احتمالا تا پیش از پایان سال ۲۰۲۴ انجام شود هریس : ترامپ یک فاشیست افسارگسیخته است! قصه غم‌انگیز باغ لاله پونک / کاترین عدل و شوهرش چگونه کشته شدند؟ (+عکس) عراقچی : خورشید در حال طلوع از شرق است/ زیدآبادی : آقایان خودفریبی نکنید قلب سالم چند بار در دقیقه می‌تپد؟ فرمانده نیروی دریایی سپاه : هرکس به جزایر ما تعدی کند، قدمش را خرد و چشمش را کور می‌کنیم / انگلستان خبیث در کشور‌های مسلمان برنامه‌ دارد / باید از مرگ نترسیم چرا حقوق بازنشستگان برای مهرماه ۱۴۰۳ کم و زیاد شد؟ (+ جزییات) مهارت رزمی کیانو ریوز و لارنس فیشبرن؛ پشت صحنه‌ی ماتریکس (فیلم) هنرمندی که نقاشی‌هایش ناپدید می‌شوند! (فیلم) ساخت کفپوش سه بعدی خودرو را از نزدیک ببینید!