۰۵ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۸ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۸۱۷۲
انتشار: ۰۷:۳۸ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳

پروازها تا اطلاع ثانوی لغو شد / تکمیلی: پروازها از ساعت ۹ به روال عادی برمی‌گردد

پروازها تا اطلاع ثانوی لغو شد / تکمیلی:  پروازها از ساعت ۹ به روال عادی برمی‌گردد
مسافران پیش از عزیمت به سمت فرودگاه حتماً از فرودگاه مبدا در خصوص پرواز کسب اطلاع کنند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو و ابطال پروازها در همه مسیرها تا اطلاع ثانوی خبر داد.
 
به گزارش ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» افزود: برقراری مجدد پروازها از طریق شرکت‌های هواپیمایی به مسافرانی که بلیت تهیه کرده‌اند اطلاع رسانی خواهد شد.
 
تکمیلی
 
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

پروازها از ساعت ۹ به روال عادی برمی‌گردد

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت پروازها به روال عادی از ساعت ۹ صبح امروز (شنبه) خبر داد.
 
به گزارش ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، "جعفر یازرلو" افزود: مسافران حتماً با شرکت‌های هواپیمایی در ارتباط بوده و به ویژه به پیام‌های ارسالی از سوی شرکت‌ها دقت کنند.
وی ادامه داد: همچنین در خصوص زمان دقیق پرواز یا تاخیر در پروازها، از شرکت‌های هواپیمایی کسب خبر کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین تاکید کرد: مسافران پیش از عزیمت به سمت فرودگاه حتماً از فرودگاه مبدا در خصوص پرواز کسب اطلاع کنند.
ارسال به دوستان
پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری افزایش یافت طلا ۱۰ درصد گران شد/ شرایط فروش سکه برای خریداران تغییر کرد/ پیش‌بینی جدید معامله‌گران از قیمت‌ها در روزهای آینده آتش سوزی مهیب در استخر موج‌های طلایی/ ١٩ نفر مصدوم شدند وضعیت شیوع سرطان پستان در ایران / چاقی و دخانیات از عوامل خطر این بیماری اعلام میانگین افزایش حقوق بازنشستگان پس ازمتناسب‌سازی/ پرداخت مابه‌التفاوت حقوق‌ها تا آذر معرفی بزرگ‌ترین زیردریایی‌ها دنیا / هیولاهای دریایی (اینفوگرافی) بازیگر دهه شصت هنوز در «چادر» زندگی می‌کند دیگر لازم نیست در هواپیما گوشی خود را خاموش کنید دستگاهی سریع، ارزان و دقیق برای تشخیص سرطان فرود پرواز گوانجو در فرودگاه کرمان آشنایی با سبزی دلال، چاشنی جادویی غذا‌های گیلانی و مازندرانی تحفه ای که ب ام و روانه بازار کرده است؛ یک ام5 همه چیز تمام! (+تصاویر) مقایسه MIG-29 و SU-27؛ دو جنگنده برتر ساخت شوروی در دوران جنگ سرد(+عکس) قتل توسط فردی که 4ماه از آزادی اش می گذشت کشف یک معدن عظیم لیتیوم / ۹ برابر نیاز خودروهای برقی تا سال ۲۰۳۰