۰۵ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۸۲۰۹
انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳

قیمت الاغ ترکید/ باز هم پای چین در میان است

قیمت الاغ ترکید/ باز هم پای چین در میان است
افزایش تقاضای الاغ در چین، بهای این حیوان را در پاکستان منفجر کرد.
استفاده دارویی از پوست الاغ در بخش‌هایی از کشور چین خوردن گوشت الاغ مرسوم و محبوب است و این موضوع، باعث افزایش قیمت الاغ شده است.
 
به گزارش همشهری آنلاین، افزایش تقاضای الاغ در چین، بهای این حیوان را در پاکستان منفجر کرد.
 
فیلمی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن ادعا شده افزایش صادرات الاغ از پاکستان به چین قیمت آن را به سیصد هزار روپیه پاکستان رسانده است.
 
 بهای سیصد هزار روپیه پاکستان با ۱۰۸۷ دلار برابری می‌کند. بر اساس اعلام صورت گرفته قرارداد‌هایی با چین برای تامین سالانه ۲۱۶ هزار خر به امضا رسیده است. طبق سرشماری‌های اخیر تعداد خر‌های پاکستان ۵.۲ میلیون راس است. به این ترتیب این کشور دارای سومین جعیت بالای این حیوان در جهان است.
 
در این فیلم که برخی صفحات محازی آن را منتشر کرده‌اند گفته شده که علاوه بر استفاده دارویی از پوست الاغ در بخش‌هایی از کشور چین خوردن گوشت الاغ مرسوم و محبوب است.
برچسب ها: الاغ ، قیمت ، چین
ارسال به دوستان
واکنش رضا میرکریمی فیلمساز به تجاوز رژیم صهیونیستی (عکس) دادستانی علیه یک سایت خبری اعلام جرم کرد / چند فعال مجازی تذکر گرفتند واکنش سید جواد هاشمی به اعلام شهادتش در کانال اسرائیلی: از صبح 200 پیام فرستادند شهادتت مبارک (+عکس) اسراییلی ها، شوخی کاربران ایرانی درباره سیدجواد هاشمی را جدی گرفتند شایع ترین علت بروز مسمومیت‌، مصرف بیش از مقادیر درمانی داروست تئاترهای آبان ماه با حضور بازیگران شناخته شده در تهران (زمان + مکان اجرا) ورود آقایان به این مسجد ممنوع است (+عکس) یک نیکوکار تهرانی با اهدای پس‌انداز ماهانه‌اش زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کرد حمله به گشت پلیس در تفتان سیستان و بلوچستان / 10 مامور مرزبانی شهید شدند اثرات سوء از دست دادن حس بویایی بنیاد ملی گندم کاران ایران: دیگر نیازی به واردات گندم نداریم پیازی که به‌سرعت به شربت ضد سرماخوردگی تبدیل می‌شود وقوع زلزله ۵.۵ ریشتری در چین مرزنشینان فقط می‌توانند این کالاها را وارد کنند قیمت سکه ۵ میلیون تومان ریخت