۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۲۷-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۱۳۷۹
انتشار: ۱۹:۴۸ - ۲۷-۰۷-۱۳۸۹

502 هزار نوزاد یک میلیون تومان گرفتند

سخنگوی طرح تامین آتیه مهر امام رضا از واریز یک میلیون تومان به حساب 502 هزار و 868 نوزاد متولد شده امسال خبر داد.
تا پایان سال نیز هفت هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح نیاز است که با همکاری معاونت راهبردی ریاست جمهوری و صندوق مهر امام رضا، این مبلغ نیز تامین می‌شود.

 به گزارش ایلنا سخنگوی طرح تامین آتیه مهر امام رضا از واریز یک میلیون تومان به حساب 502 هزار و 868 نوزاد متولد شده امسال خبر داد.

دامغانیان با بیان اینکه در بودجه امسال بیش از پنج هزار میلیارد ریال برای این طرح اختصاص یافته بود ،افزود : تا پایان سال نیز هفت هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح نیاز است که با همکاری معاونت راهبردی ریاست جمهوری و صندوق مهر امام رضا، این مبلغ نیز تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بانک ملی به عنوان کارگزار در اجرای این طرح فعالیت می کند، افزود: والدین نوزادان می توانند، حساب نوزادان خود را با واریز وجه فعال کنند.

سخنگوی طرح تامین آتیه مهر امام رضا تاکید کرد : حسابی که والدین برای فرزندشان افتتاح می کنند تا سن 18 سالگی و حساب دولت تا 20 سالگی غیرقابل برداشت است.
ارسال به دوستان
۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس)