۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۸۶۴۵
انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۱

میرتاج الدینی: استیضاح وزیر کار پاسخ مناسبی به فرمایشات نوروزی رهبری نیست

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که دو قوه را به تعامل بیشتر دعوت کردند این اقدام مجلس پاسخ خوبی به فرمایشات رهبری نخواهد بود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال که دو قوه را به تعامل بیشتر دعوت کردند، گفت: استیضاح وزیر کار پاسخ مناسبی به فرمایشات رهبری نخواهد بود.

به گزارش مهر حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه سیزدهمین سالگرد شهید صیاد شیرازی در خصوص وضعیت استیضاح وزیر کار اظهار داشت: جمعی از نمایندگان مجلس در حال پیگیری این موضوع هستند.

وی در ادامه افزود: امیدواریم در دو، سه روز فرصت باقی مانده نمایندگان به نتیجه مشخصی رسیده و این موضوع را حل کنند.

میرتاج الدینی با اشاره به اینکه در ابتدای سال جدید و پایان دوره مجلس هشتم به سر می بریم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مجلس بررسی بودجه سال 91 را نیز در دست دارد شرایط را برای استیضاح مناسب نمی دانیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که دو قوه را به تعامل بیشتر دعوت کردند این اقدام مجلس پاسخ خوبی به فرمایشات رهبری نخواهد بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: خود نمایندگان در حال حاضر در حال بررسی و پیگیری موضوع استیضاح وزیر کار هستند که امیدواریم به نتیجه برسند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)