۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۷۵۶۹
انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۱

دانلود نرم افزار کپی dvd

Xilisoft DVD Creator برنامه ای بسیار قدرتمند و با محیط گرافیکی بسیار زیبا و فانتزی که قادر است تا هر نوع فایل تصویری و ویدئویی را به سرعت بسیار بالا و ۲۰۰ درصد برنامه های عادی به فیلم های دی وی دی تبدیل نماید.

شما می توانید بوسیله قالب های پیشفرض و زیبا این برنامه منو های بسیار زیبا برای فیلم های خود قرار دهید. همچنین میتوانید سایز و کیفیت فیلم را به دلخواه خود برای مصارف گوناگون تغییر دهید. زیرنویس فیلم نیز که در برخی پلیر های خانگی قابل پخش نیست پس از تبدیل بوسیله این برنامه قابل پخش خواهد بود.

ویژگی های برنامه Xilisoft DVD Creator 7.1.2.20120810 :
تبدیل انواع فایل به دی وی دی AVI, MPEG, WMV, DivX, XviD, MP4, DV, VOB, ASF, 3GP, NUT, YUV, H.264 AVC, M4V
پشتیبانی از DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM, DVD-5 و DVD-9
ذخیره فایل دی وی دی بر روی سیستم بصورت فولدر یا ایمیج ISO
افزایش سرعت ۲۰۰ درصدی نسبت به سایر برنامه های هم رده

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید
ارسال به دوستان
خواص درمانی سنگ صفراوی گاو ؛ از طلا گرانتر است! عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است!