۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۵۹۷۵۲
انتشار: ۲۰:۳۱ - ۰۷-۱۲-۱۳۹۱

احتمال معرفی سرپرست وزارت بهداشت به عنوان وزیر/ بودجه 92 چهارشنبه به مجلس می‌رود

محمدرضا میرتاج الدینی در مورد زمان ارائه بودجه 92 به مجلس گفت: بودجه توسط معاونت برنامه ریزی آماده شده است و چهارشنبه این هفته به مجلس می رود. معمولا همان کسی که به عنوان سرپرست وزارتخانه انتخاب شده است به عنوان وزیر نیز معرفی می شود اما باید منتظر زمان باشیم.
معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی فضای رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر جدید ارتباطات را مثبت ارزیابی کرد و اعلام کرد که دولت بودجه 92 را چهارشنبه به مجلس می فرستد.

به گزارش مهر،  محمدرضا میرتاج الدینی در حاشیه مراسم ختم آیت الله خوشوقت که در حسینیه حضرت الزهرای تهران برگزار شد، در پاسخ به این سئوال که آیا وزیر پیشنهادی ارتباطات فردا از مجلس رای اعتماد می گیرد اظهار داشت: فضا را در مجلس مساعد می دانیم  و امیدواریم جلسه خوبی باشد و نمایندگان با رای خود به وزیر موجب تقویت رابطه دولت و مجلس شوند.

وی همچنین در مورد زمان ارائه بودجه 92 به مجلس گفت: بودجه توسط معاونت برنامه ریزی آماده شده است و چهارشنبه این هفته به مجلس می رود.

میرتاج الدینی در پاسخ به این سئوال که وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان چه زمانی به مجلس معرفی می شود تصریح کرد: معرفی وزیر بهداشت نیز در برنامه دولت وجود دارد و زمانی برای معرفی این وزیر در نظر گرفته شده است که من نمی توانم اعلام کنم اما وزیر جدید در این مدت سه ماهه معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی به عنوان وزیر بهداشت در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: معمولا همان کسی که به عنوان سرپرست انتخاب شده است به عنوان وزیر نیز معرفی می شود اما باید منتظر زمان باشیم.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)