۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد ۲۶۱۳۸۴

سرقت 2 میلیون پوندی دوستان اشلی کول!

سایت گل- دزدانی که خود را دوستان اشلی کول، مدافع ملی پوش چلسی،  معرفی کرده بودند، جواهراتی به ارزش 2 میلیون پوند را از یک جواهر فروشی در لندن به سرقت بردند.

آنها با اغفال کردن صاحب جواهر فروشی و معرفی خود به عنوان دوستان اشلی کول، او را وادار کردند تا کیفی پر از ساعت های الماس و جواهر، در یک قرار حاضر شود.

جواهر فروش حاضر شده بود با این کیف به هتلی در نزدیکی فروشگاهش برود اما در آنجا با دزدانی مواجه شد که به زور کیف را از او گرفتند و فرار کردند.

قربانی گفت به این دلیل به سارقان اعتماد به کرده بود که آنها خود را دوستان کول معرفی کرده بودند. یک منبع آگاه به نشریه سان گفت:" در مکالمات طرفین نام اشلی کول هم برده شد اما تحقیقات پلیس نشان داد که مدافع چلسی در این ماجرا دخالتی نداشته است. نام او تنها به این خاطر آمد تا سارقان بتوانند کلاهبرداری شان را پیش ببرند."

در این ماجرا دو نفر به اسامی رافائل فرانسیس و ایتن بری دستگیر شدند. این دومین ماجرایی است که پای ستاره های لیگ برتر را به ایستگاه پلیس باز می کند. پیش از این جرمین دفو، مهاجم تاتنهام، هم که مدتی پیش سرقتی 200 هزار پوندی از خانه اش شد، به اتهام تهدید دو زن به قتل، مورد بازپرسی قرار گرفت.



برچسب ها: پوند ، اشلی کول
ارسال به دوستان