۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۸۷۱۷۰
انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۲

شمار تلفات زلزله چین به ۹۵ نفر رسید

این زلزله صبح دوشنبه شهرهای مین شیان ژانگ شیان در استان گانسو را لرزاند و تا کنون 1001 نفر نیز مجروح برجا گذاشته است.
بر اساس آمارهای دولت چین، شمار تلفات زلزله ۲ روز پیش در شمال غرب این کشور به ۹۵ نفر رسیده است.

به گزارش فارس به نقل از شینهوا، تعداد قربانیان زلزله 6.6 ریشتری در شمال غرب چین به 95 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، این زلزله صبح دوشنبه شهرهای مین شیان ژانگ شیان در استان گانسو را لرزاند و تا کنون 1001 نفر نیز مجروح برجا گذاشته است.

بر اساس این گزارش، دولت محلی استان گانسو اعلام کرده است که بر اثر این زلزله 1200 ساختمان فرو ریخته و نزدیک به 21 هزار خانه آسیب جزئی دیده است.

این زمین لرزه تا کنون 371 پس لرزه داشته است.
برچسب ها: تلفات زلزله ، چین
ارسال به دوستان
هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع