۰۲ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۳۴۸۰
انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۹-۰۸-۱۳۹۲

ممنوعیت استفاده از آلات موسیقی در عزاداری محرم در استان البرز

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، از ممنوعیت استفاده از آلات موسیقی در سوگواری‌های حسینی خبر داد.
 
سید عباس مسعودی، در گفت‌وگو با ایسناگفت: بر اساس منشور ۱۶ بندی که در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گرفته است استفاده از آلات موسیقی در سوگواری‌ها وعزاداری‌های حسینی ممنوع است.
 
وی افزود: ماهها محرم و صفر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ متعالی دینی است و هیئت‌های مذهبی باید در این ایام برای اشاعه فرهنگ عاشورایی بکوشند.
 
مسعودی در پایان گفت: عاشورا تنها یک حادثه نیست، حماسه امام حسین علیه السلام هنوز در دلها زنده است و باید برای تقویت آن کوشید زیرا واقعه عاشورا حرکتی برای احیای سنت نبوی بوده است.
ارسال به دوستان
آموس هوکشتاین و تحرکات منطقه‌ای... حرف آخر را چه کسی می‌زند؟ جمشیدی که خم نشد/ خوانشی از ویديوی جدیدی از جمشید هاشم‌پور آلمان: ۶۰ میلیون یورو به لبنان کمک می‌کنیم تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی مسائل جزایر سه گانه ایرانی تصادف مرگبار در جاده قوچان؛ یک کشته و هشت مصدوم تغییرات جدید در ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۴؛ اصلاحات دفترچه راهنما منتشر شد جنایت هولناک در چیتگر؛ جسدی سوخته در پارک پیدا شد عراقچی: هیچ فرصتی را برای دفاع از منافع ایران جزایر سه‌گانه ایرانی از دست نمی‌دهیم سوت بازی استقلال با خیبر در دستان وحید کاظمی ادعای جدید آمریکا: کره شمالی نیرو به روسیه اعزام کرده است حزب‌الله لبنان شهادت سید هاشم صفی الدین را تأیید کرد رییس پلیس راهور فراجا: مشکل شماره‌گذاری «رانا» ارتباطی به پلیس راهور ندارد ایران و امارات در کازان به دنبال گسترش روابط؛ تاکید بر حل اختلافات ایران در آستانه بارش‌های شدید و کاهش دما؛ هشدار هواشناسی دیدار خانواده شهیدان کرباسی و عواضه با رهبر معظم انقلاب (عکس)