۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۳۰۰۶
انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۳

قاضی سراج: در فساد موسوم به 12 هزار میلیاردی بزرگ‌نمایی شد

سراج در پاسخ به این پرسش که در رابطه با این موضوع چند بانک دولتی و خصوصی دخیل بودند گفت: نمی‌توانم تعداد بانک‌ها را بگویم اما در این موضوع هم بانک‌های دولتی و هم خصوصی دخیل بودند.
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در حال حاضر پرونده موسوم به فساد 12 هزار میلیاردی در دادسرای کرمان در حال رسیدگی است.

ناصر سراج در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین جزییات پرونده موسوم به فساد 12 هزار میلیاردی گفت: در حال حاضر این پرونده در دادسرای کرمان در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه این پرونده در تهران فعلا رسیدگی نمی‌شود، ادامه داد: گزارش‌ بازرسی‌های این سازمان به دادسرای کرمان ارسال می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که در این پرونده سیاه نمایی و بزرگ نمایی اتفاق افتاده است، گفت:‌ در واقع در رابطه با این موضوع اسناد بین چند بانک جابجا شده است و بیت‌المال ضایع نشده است.

سراج در پاسخ به این پرسش که در رابطه با این موضوع چند بانک دولتی و خصوصی دخیل بودند گفت: نمی‌توانم تعداد بانک‌ها را بگویم اما در این موضوع هم بانک‌های دولتی و هم خصوصی دخیل بودند.
برچسب ها: سراج ، فساد
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید