۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۱۹۷۴
انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۴

امروز؛ دیدار ظریف با 3 وزیر اروپایی

پیش از این یک منبع دیپلماتیک فرانسه (شنبه)اعلام کرد که 'لوران فابیوس' وزیر امور خارجه فرانسه روز دوشنبه با 'محمد جواد ظریف' همتای ایرانی خود در لوکزامبورگ دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
یک مقام آگاه اروپایی روز یکشنبه اعلام کرد که وزیران امور خارجه انگلیس ، فرانسه و آلمان روز دوشنبه با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران دیدار می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از بروکسل، این مقام آگاه که نامی از وی برده نشده ، اعلام کرد: این یک دیدار سیاسی به عنوان بخشی از مذاکرات جاری در آستانه دور پایانی مذاکرات است.

پیش از این یک منبع دیپلماتیک فرانسه (شنبه)اعلام کرد که 'لوران فابیوس' وزیر امور خارجه فرانسه روز دوشنبه با 'محمد جواد ظریف' همتای ایرانی خود در لوکزامبورگ دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

دیدار روز دوشنبه وزیران خارجه انگلیس ، فرانسه و آلمان با ظریف ، در حاشیه نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا برگزار می شود.

این در حالی است که سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی هشتمین دور مذاکرات برای نگارش متن توافق جامع را از روز چهارشنبه در وین آغاز کردند.

معاونان سایر وزیران خارجه کشورهای 1+5 هم از روز پنج شنبه در وین هستند و امروز نشستی داخلی برای هماهنگی مواضع خود داشتند.

ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود