۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۹۵۶۱
انتشار: ۲۲:۳۳ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۵

فدراسیون جهانی وزنه‌ برداری خواستار عذرخواهی رسمی ایران شد

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با ارسال نامه‌ای عذرخواهی رسمی سلیمی، انوشیروانی و فدراسیون ایران بابت اتفاقات المپیک ریو را خواستار شد.

 به گزارش ایسنا، پس از این که بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی به هیات ژوری برای قبول نکردن حرکت دوم سلیمی در المپیک ریو اعتراض کردند، فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای عذرخواهی رسمی سلیمی، انوشیروانی و فدراسیون وزنه‌برداری ایران را خواستار شد. 

 در جلسه شورای عالی فنی، اعضا پس از شنیدن سخنان رییس فدراسیون در خصوص نامه ارسالی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مبنی بر عذرخواهی رسمی بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی به همراه فدراسیون ایران از فدراسیون جهانی در جلسه هیات رییسه جهانی که قرار است در حاشیه مسابقات جهانی مالزی (نوجوانان) برگزار شود، مصوب کردند تا هر گونه رایزنی و ارتباط با فدراسیون جهانی به جهت مرتفع شدن این موضوع مهم قطعا با رعایت شئونات دو طرف، براساس حفظ منافع ملی و اقتدار ملی انجام گیرد.
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود