۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۴۶۶۸۴
انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۷

محکومیت یک سال حبس برای تولیدکننده عسل تقلبی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دنبال وصول گزارش‌هایی مبنی بر تولید عسل تقلبی در اردبیل در ماه‌های گذشته اقدامات برای شناسایی و کشف این کارگاه تولیدی عسل تقلبی در اردبیل انجام و توانستیم متهم این پرونده را دستگیر کنیم.

به گزارش تسنیم؛ ناصر عتباتی با اشاره به تشکیل پرونده برای این متهم مبنی بر تهدید علیه بهداشت عمومی در دادسرای اردبیل گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده حکم یک سال حبس تولیدکننده عسل تقلبی قطعی و برای اجرا به دادسرای اردبیل ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد قانونی و قاطع دستگاه قضا با فعالیت‌هایی که بهداشت عمومی را به خطر اندازد خبر داد و افزود: رسیدگی‌های لازم و قانونی به تخلف افراد دخیل در این حوزه در اسرع وقت با شناسایی اولیه چنین فعالیت‌هایی انجام می‌شود.

عتباتی در مورد فعالیت باند کلاهبرداری با استفاده از تصادفات صوری و ساختگی در اردبیل بیان کرد: اعضای این باند که متشکل از 10 نفر بوده با صحنه‌سازی و تصادفات ساختگی اعم از خسارتی و جرحی مبالغ قابل توجهی از بیمه دریافت کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: برای اعضای این باند کیفرخواست صادر شده و پرونده به دادگاه ارسال شده که رسیدگی‌های لازم به تخلفات این افراد در اولویت بوده و برخوردهای قانونی بدون هیچ گونه چشمداشتی با آنها انجام می‌شود.

برچسب ها: عسل تقلبی
ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند