۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۱-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۶۵۰۵
انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۱-۱۰-۱۳۹۸

اجرای حکم اعدام "آرمان عبدالعالی" یک ماه به تعویق افتاد

اجرای حکم اعدام حکم اعدام آرمان عبدالعالی که قرار بود صبح امروز اجرا شود به صورت موقت به مدت ۳۰ روز، متوقف شده است.

محمد حسین شاملو احمدی در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت پرونده آرمان عبدالعالی گفت: درحالیکه قرار بود موکلم بامداد امروز برای اجرای حکم اعدام برده شود، با تلاش‌های صورت گرفته اجرای حکمش به مدت ۳۰ روز به تعویق افتاد.

«آرمان عبدالعالی» ۶ سال قبل به اتهام قتل یک دختر بازداشت شد و قرار بود صبح امروز حکم اعدام او اجرا شود.

خانواده آرمان از طریق هنرمندان، فعالان مدنی و اجتماعی در حال پیگیری موضوع و جلب رضایت خانواده مقتول هستند.

آرمان متهم است غزاله را 6 سال قبل در خانه اش کشته و درون چمدانی به یک سطل آشغال انداخته است.

جسد دختر هیچ گاه پیدا نشده و این پرونده دیروز به مرحله اجرای حکم رسید. آرمان که در زمان ارتکاب به قتل بر اساس ادعای وکلایش چند روزی تا ۱۸ سالگی فاصله داشته ابتدا در بازجویی‌های اولیه قتل را پذیرفت اما در دادگاه منکر شده است.

ارسال به دوستان
چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟