۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۲۳۲۹
انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۸

تایید ۲ مورد جدید ابتلا به «کرونا» در کره‌جنوبی

تایید ۲ مورد جدید ابتلا به «کرونا» در کره‌جنوبیکره‌جنوبی دو مورد جدید از ابتلا به ویروس «کرونا» را تایید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه استریت تایمز، کره‌جنوبی دو مورد جدید از ابتلا به ویروس «کرونا» را تایید کرد و به این ترتیب، شمار مبتلایان به این ویروس در این کشور به ۱۸ نفر رسد. آخرین مورد ابتلا به این بیماری، در سنگاپور به ویروس کرونا مبتلا شده بود.

مرکز کنترل بیماری و پیشگیری از ابتلای کره‌جنوبی امروز -‌چهارشنبه- اعلام کرد که مردی ۳۸ ساله که برای کار به سنگاپور رفته بود به این ویروس مبتلا شده است.

مالزی روز گذشته اعلام کرد که نخستین فرد مبتلا به این ویروس در میانه ماه ژانویه در نشستی در سنگاپور شرکت کرده و چندین شهروند کشورهای خارجی را که برخی اهل چین بودند، مبتلا کرده است.

وزارت بهداشت کره‌جنوبی اعلام کرد که یک شهروند این کشور با یک مرد مالزیایی غذا خورده و همچنین چند شهروند دیگر کره‌جنوبی نیز در این جلسه شرکت داشته‌اند.

دومین مورد اخیر، زنی ۲۱ ساله، دختر مورد شانزدهم ابتلا به این ویروس است که در تاریخ ۱۹ ژانویه به تایلند سفر کرده بود. وی پیش از آن‌که بستری شود، دو هفته آزادانه در رفت‌وآمد بوده است.

برچسب ها: کره جنوبی ، کرونا
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی