۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۴۹۰۸۲
انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۹

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز

طلا، ارز و سکهبررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می‌دهد که قیمت سکه تمار بهار طرح جدید نسبت به روز گذشته افزایش داشت، اما در معاملات امروز بازار ارز نرخ فروش دلار و یورو با کاهش قیمت مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز  یک میلیون ۳۰۴ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل  ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴  میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و  ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۸۸۷ دلار رسیده است.

امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۸  هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار در مقایسه با دیروز با کاهش قیمت مواجه شده است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۳۳ هزار و ۲۵۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۳۳ هزار و ۳۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز در مقایسه با معاملات روز گذشته کاهش یافته است.

برچسب ها: سکه طلا
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید