۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۵۹۱۵۷
انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۹

وضعیت محدودیت های ورزشی تهران تا 21 آذر

استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی از جمله پایتخت، به مدت یک هفته از فردا (شنبه) تا ۲۱ آذرماه سال جاری مجاز به فعالیت نیستند.

با توجه به تغییر وضعیت پایتخت از قرمز به نارنجی، از فردا (شنبه) به مدت یک هفته شاهد تغییر در محدودیت های ورزشی خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، پس از اتمام بازه زمانی دوهفته ای در خصوص محدودیت ها و تعطیلی های سراسری در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، شاهد تغییر در وضعیت برخی شهرهای کشور بودیم و رنگ های مربوط به میزان شیوع ویروس کرونا در این شهرها دستخوش تغییر شد و برخی از نارنجی به قرمز و برخی از قرمز به نارنجی دچار تغییر وضعیت شدند و تهران نیز که در دو هفته گذشته جزء شهرهای قرمز به شمار می آید به رنگ نارنجی تغییر پیدا کرد تا شاهد کاهش محدودیت ها در پایتخت به مدت زمان یک هفته باشیم.

بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی از جمله پایتخت، به مدت یک هفته از فردا (شنبه) تا ۲۱ آذرماه سال جاری مجاز به فعالیت نیستند.

ورزش در گروه های شغلی

طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

ورزش در مناطق نارنجی

در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آن ها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.

ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت